וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על המילקי

עדי דברת

26.12.2007 / 16:04

חברות המדיה של שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות על תקציב שטראוס. חלוקת תקציב המדיה והפרסום תוכרע בשבועיים הקרובים

שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות ביניהן על קבלת תקציב המדיה של שטראוס הנאמד בכ-20 מיליון דולר בשנה - כך נודע ל-TheMarker.

כיום מטפלים בתקציב שטראוס שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן. תקציב המדיה מטופל על ידי חברת המדיה שבבעלות שלמור וראובני - יונייטד מדיה.

כעת, כשחלק מתקציב הפרסום צפוי לעבור לבאומן בר ריבנאי וראובני פרידן תצא ככל הנראה מהתמונה, מעוניינת באומן להעביר חלק מתקציב רכישת המדיה לחברת המדיה שבבעלותה, זניט מדיה. גורמים בכירים בענף סיפרו ל-TheMarker כי שטראוס בוחנת בימים אלה את האפשרות לפיה תקציב המדיה יעבור לזניט במידה ובאומן יטפל בתקציב הפרסום של שטראוס, ואת האפשרות לפצל את רכישת המדיה בין זניט ליונייטד. עם זאת, אותו גורם סיפר כי שטראוס שבעת רצון מיונייטד מדיה, כך שעדיין לא ברור אם תעביר את רכישת המדיה.

עוד נודע ל-TheMarker כי במסגרת העברת התקציב, שטראוס תחלק מחדש את הטיפול במותגים בין משרדי הפרסום תחת פלטפורמה של חלוקה למותגי שטראוס ומותגי עלית. השיוך הספציפי של כל מותג לפלטפורמה מסוימת עדיין לא הוכרע.

כיום מטפל שלמור בחלק הארי של תקציב הפרסום הקשור למותגי הקבוצה שוקולד פרה, פסק זמן, מלוחים (דוריטוס, צ'יטוס), דנונה ותחום הקפה. ראובני מטפלים במותגים מילקי, אחלה, מאסט, גלידות ובתחום הגבינות.

גורם בכיר בענף אמר ל-TheMarker כי גורל חלוקת התקציבים והמדיה ייקבע בשבועיים הקרובים. במידה ובאומן יידרש לטפל בתקציבים של המותג עלית - פרה, פסק זמן והמלוחים - זה יהווה עבורו בעיה קשה, שכן המשרד מטפל בתקציבים המתחרים, קליק ובייגל בייגל של יוניליוור.

משה גאון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, מסר בתגובה: "אני לא מתייחס לרכילויות וספקולציות. כשאקבל הצעה ברורה אוכל להתייחס אליה".

משטראוס, זניט מדיה, יונייטד מדיה ושלמור אבנון עמיחי סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully