וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטלוויזיה איבדו את הצפון

21.1.2008 / 14:49

למה ישדר ערוץ 10 ביום א' דווקא את המשחק בין מכבי נתניה למכבי ת"א, במקום את מפגש הצמרת בין הפועל קרית שמונה למכבי חיפה?

בין משחקי המחזור ה-17 בליגת העל ניתן למצוא משחק אחד בלבד העונה להגדרה של "משחק צמרת", כשהשניה בטבלה, מכבי חיפה, מגיעה להתארח אצל הרביעית, הפועל קרית שמונה. אבל בערוץ 10 לא מתחשבים במיקום הקבוצות, והעדיפו לשדר במשבצת המשחק המרכזי את משחקה של השלישית, מכבי נתניה, מול השמינית, מכבי תל אביב. גם צ'רלטון העדיפה להתמקד בשבת (19:00) במפגש בין האלופה והמוליכה, בית"ר ירושלים, לשישית, מכבי פתח תקוה. המשחק בין קרית שמונה לחיפה ישודר ב-17:00.

בהתחשב בעובדה שלמפגש בין קרית שמונה לחיפה יש השלכות רבות לא רק על הטבלה, אלא גם מבחינה דמוגרפית וחברתית, ניתן היה, אולי, לצפות שמפעילי שני הערוצים יחשבו על משהו קצת שונה מאשר על הפיתרון הקל, לכאורה, של הפניית אור הזרקורים למפגש שיש לו השלכות מיידיות פחות נחרצות על הטבלה.

בערוץ 10 הסתפקו בהסבר קצר: "לא המיקום בטבלה קובע בהכרח אלו משחקים ישודרו". גורמים בצ'רלטון, לעומת זאת, נידבו הסבר מפורט יותר, והתייחסו גם לשאלה האם הנסיעה הארוכה מקרית שמונה בשעה מאוחרת היא זו שמרתיעה אותם. "אנחנו לא פועלים ממניעים זרים, וגם המרחק לקרית שמונה אינו חלק מהשיקולים שלנו. יש צרכים לקבוצות רבות, ותמיד יהיה מי שיתלונן. בסך הכל אנחנו משדרים את משחקיה הביתיים של קרית שמונה כמו כל קבוצה אחרת, ובעתיד נקבע את שידוריה גם על משבצת המשחק המרכזי".

בקרית שמונה סירבו להתייחס לנושא, ורק מסרו בקצרה: "אנחנו לא אוהבים להשתמש במושגים כמו קיפוח ואפליה, נשחק בשעה שנקבעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully