וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטיביזם עיתונאי

ענת קם

11.2.2008 / 15:32

עורכי זמן תל אביב זומנו לברור במחלקת החינוך של עיריית תל אביב בעקבות פניית כתבת החינוך של העיתון לתלמיד החינוך המיוחד

יואב צור, העורך הראשי של מקומוני מעריב, נפגש בשבוע שעבר עם מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי בעיריית תל אביב, גילה קלדרון, לבירור בעניין כתבת החינוך של המקומון "זמן תל אביב" גלי גינת. הבירור התקיים בעקבות פנייתה של גינת לתלמיד כיתה ט' השייך לכיתת חינוך מיוחד בבקשה שיצלם עבורה אירוע בבית הספר.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי הקשר בין גינת לתלמיד התקיים בהודעות טקסט בפלאפון והתכתבויות במערכת מסרים מיידיים במחשב. מספר ימים לפני הברור ראה סגן מנהל בית הספר את התלמיד מתכתב במכשיר הסלולארי ומבדיקה שערך ראה את הודעותיה של גינת. משיחותיה במחשב עם התלמיד, אשר חלקן התקיימו בשעות מאוחרות בלילה, עולה כי גינת הבטיחה לו מספרי טלפון של ידוענים תמורת מעשיו.

בפגישה, בה נכחו גם עורך המקומון, עוז בן-יצחק וגורמים נוספים מעיריית תל אביב ומבית הספר. בשלב זה סוכם כי הנושא יטופל בתוך העיתון. גורם הבקיא בפרטי האירוע אמר לוואלה! ברנז'ה: "יש כאן עניין אתי חמור, חרגו פה מגבולות הטעם הטוב וההתנהגות בצורה חמורה."

בתגובה לשאלה אם תתבצע פנייה למועצת העיתונות בעניין האתי, אמר הלל פרטוק, דובר עיריית תל אביב: "כרגע איננו רואים צורך בפנייה למועצת העיתונות אולם אנו ממתינים לראות כיצד הנושא יטופל בעיתון."

יואב צור אמר בתגובה: "נבדקה התנהגות הכתבת והיא הייתה ללא דופי. במקביל, בעקבות הפגישה בעיריית תל אביב נרענן את הנהלים בנושא."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully