וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יגיש תביעת דיבה נגד ערוץ 10

ספי קרופסקי

13.3.2008 / 22:11

בעקבות הפרסום בערוץ לפיו הוציא נתניהו עשרות אלפי שקלים בנסיעותיו לחו"ל, אומר עורך דינו כי "הדברים פורסמו בצורה שקרית"

בלשכתו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הודיעו הערב (חמישי) כי יגישו תביעת דיבה נגד ערוץ 10, בעקבות כתבה בה נטען כי נתניהו הוציא סכום של עשרות אלפי שקלים במהלך נסיעותיו לחו"ל.

נתניהו, באמצעות בא כוחו, עו"ד יעקב וינרוט כותב הערב כי הדברים "פורסמו בצורה שקרית, מגמתית ומניפולטיבית - הכל במטרה להשחיר את פניו של מר נתניהו ולפגוע במעמדו הציבורי, כחלק מרדיפה פוליטית הנעשית בזדון ובחוסר תום לב".

הכתבה עליה יצא קצפו של נתניהו, התמקדה בביקור של יו"ר הליכוד בלונדון במהלך מלחמת לבנון השניה. לפי הפרסום, שישודר במלואו מחר, נסע נתניהו ללונדון למסע הסברה מטעם המדינה. הזוג נתניהו, כך לפי הכתבה, שהה במלון היוקרה "הקונהוט" במשך שישה ימים וחצי, והשאיר אחריו חשבון של 131 אלף שקלים, "השווה להוצאה של משפחה ישראלית ממוצעת בשנה שלמה".

"נתניהו שילם מכספו האישי"

ואולם בכתב התביעה, כותב עורך דינו של נתניהו כי במשך שהותו לווה על ידי נציגי השגרירות הישראלית, הופיע בפני אלפי יהודים בעצרות הזדהות, וקיים מפגשים רבים במטרה להדוף את המתקפה התעמולתית נגד מדינת ישראל במהלך ימי המלחמה.

לשאלת המימון עונה עו"ד וינרוט כי "בניגוד לנאמר בכתבה, שילם נתניהו מכספו האישי על הוצאתיו הפרטיות". מלשכתו של נתניהו נמסר, כי "חלק מההוצאות המפורטות בכתבה הן שגויות ושונו בחשבון שתוקן, חלק אחר מתייחס לארוחות ואירוח לא רק של הזוג נתניהו".

כמו כן, טוענים במכתב שנשלח הערב, כי "עיקר ההוצאה היא עלות החדר שבו התגורר מר נתניהו, שהיא כמחצית המחיר של חדר המלון בו התגורר ראש הממשלה אהוד אולמרט בשהותו בלונדון בשנת 2007". וכן מדגישים שוב כי שהייתו של מר נתניהו בלונדון לא עלתה למדינה אגורה.

לסיכום מציין עורך דינו של יו"ר הליכוד כי חברת החדשות של ערוץ 10 לא אפשרה לנציגו של נתניהו להתייצב ולהפריך את הטענות "על אף דרישות חוזרות ונשנות". עוד נכתב, כי "כל מי שיחזור על הכזבים, הסילופים והנתונים השגויים של ערוץ 10 יהיה חשוף גם הוא לתביעת דיבה, שתהיה מגובה במסמכים ועדויות שיוכיחו את הסילופים בכתבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully