וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט חם?

אמיתי זיו

16.3.2008 / 15:16

גם HOT רוצה להיות ספקית אינטרנט; הגישה בקשה למשרד התקשורת. הבקשה מתיישבת עם המלצות ועדת גרונאו

"במסגרת יעדיה העסקיים מעוניינת HOT להתחיל לספק לציבור הרחב שירותי גישה לאינטרנט", כך במכתב שנשלח בשבוע שעבר מהחברה למשרד התקשורת. בפנייתה, מבקשת חברת HOT משר התקשורת לאפשר לה להיות ספקית שירותי אינטרנט (ISP).

כיום מספקת HOT שירותי תשתית לאינטרנט, אך לקוחותיה צריכים לבחור בין ספקי אינטרנט אחרים: בזק בינלאומי, נטוויז'ן-013-ברק או 012 סמייל.

כעת מבקשת HOT להיות גם ספקית אינטרנט, וכך תוכל להציע ללקוחותיה לא רק חבילה משולשת של טלוויזיה, טלפוניה ותשתית, אלא חבילה מרובעת, הכוללת גם את האפשרות לקבל שירותי ספקית אינטרנט.

HOT מבססת את בקשתה על הרישיון לספק אינטרנט שניתן לחברות הסלולריות: "כידוע, חברות הרט"ן (רדיו טלפון נייד א"ז), הגדולות - סלקום ופרטנר - הינן בעלות רישיון למתן שירותי ISP ומהודעותיהן לתקשורת בעת האחרונה ניתן ללמוד כי בכוונתן להשקיע משאבים בחדירה לשוק זה.

"בנסיבות אלה ברור כי אין כל טעם טוב שלא להעניק רישיון גם ל-HOT ולאפשר גם לה להתחרות בשוק זה".

החברה מזכירה עוד, כי לחברה הבת שלה - נונסטופ אינטרנט - קיים כבר רישיון לאספקת אינטרנט, אך בטכנולוגיית חיוג מיושנת (Dial Up). כעת מבקשת HOT לספק שירותי אינטרנט מהיר באמצעות החברה הבת.

הבקשה נשלחה בשבוע שעבר, עוד לפני פרסום דו"ח ועדת גרונאו שנוגע למבנה התחרות במשק, אשר ממליץ, בין השאר, לאפשר גם לחברת HOT להיות ספקית אינטרנט ואף ספקית שיחות בין לאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully