וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הריאליטי של גאידמק כשר אבל מסריח"

פנחס וולף

25.3.2008 / 14:02

כך אמר יו"ר ועדת הכלכלה, המקדמת הצעת חוק שתמנע ממתמודדים פוליטיים להשתמש בזמן אוויר שאמור להיות מוקדש לציבור

נטע גרנות

(צילום ועריכה: נטע גרנות)

ועדת הכלכלה של הכנסת בשיתוף הרשות השנייה תקדם הצעת חוק שתמנע ממתמודדים פוליטיים ומפוליטיקאים מכהנים להשתמש בזמן אוויר שאמור להיות מוקדש לציבור. כך הודיע יו"ר הוועדה ח"כ גלעד ארדן (ליכוד) בסיום דיון בעקבות תוכנית הריאליטי בכיכובו של ארקדי גאידמק בערוץ 2. "על פי חוות הדעת המשפטיות, אין מניעה משפטית לשידור התוכנית, לדעתי זה כשר אבל מסריח", אמר ארדן.

ח"כ שלי יחימוביץ', יוזמת הדיון אמרה, כי "גאידמק הקים מפלגה והוא בעיצומה של מערכת בחירות מוניציפאלית. נתינת תוכנית בפריים טיים למשתתף פעיל במשחק הפוליטי משולה להענקת תוכנית ייעוץ ביטחונית לשר הביטחון. יש כאן הרבה יותר מאשר טעם רע. יש כאן אלמנט של התרסה ושל לקיחת השידור לשימושים שאינם ראויים. הזכיין כאן עושה ככל העולה על רוחו בלי שהרשות השנייה תקרא אותו לסדר".

בוועדה היו חילוקי דעות לגבי קידום החוק ועצם הדיון בסוגייה. ח"כ דוד טל (קדימה) אמר: "אני לא יודע למה ההתנפלות על ארקדי. יש אנשים שהקב"ה חנן אותם בכסף והם שומרים את זה לעצמם אבל הוא נותן גם לאחרים. ככל שייתנו לו להופיע כן ייטב".

לדברי גאידמק, שנכח בדיון הועדה, "רשת היא חברה מסחרית, אם הם החליטו להזמין אותי, זה טוב להם מפני שהאוכלוסייה רוצה לראות אותי. הוכח שהחברה הישראלית אוהבת את האישיות שלי והיום זו אפשרות לחברי הכנסת להיות בעמוד הראשון של העיתון בגללי".

הדס פלד, סמנכ"ל רשת והיועצת המשפטית של החברה אמרה, כי "התוכנית משתמשת ביכולותיו העסקיות של גאידמק ותעסוק בסוגיות שהוא יכול לתרום בהן. אין מניעה משפטית לשדר את התוכנית". לדברי נורית דאבוש, יו"ר הרשות השנייה, "מועצת הרשות תדון בנושא, גם בהיבטים של חופש הביטוי. לאחר מכן יהיה קל יותר להכריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully