וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענע 10 חתם על שיתוף פעולה עם וואלה! שופס

וואלה! שופס תפעיל את אזור הסחר האלקטרוני בנענע 10, הפועל בשנים האחרונות תחת המותג "נענע שופס". את הפעילות צפוי לנהל אילן פדלון

נענע 10, הנמצאת בבעלות נטוויז'ן 013 ברק וערוץ 10, הודיעה היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת וואלה! שופס בתחום הסחר האלקטרוני. לפי ההסכם, תפעיל וואלה! שופס את אזור הסחר האלקטרוני בנענע 10, הפועל בשנים האחרונות תחת המותג "נענע שופס". את הפעילות צפוי לנהל במקביל אילן פדלון, המשמש כמנכ"ל וואלה! שופס.ההסכם, אשר הובא היום לידיעת הבורסה על ידי נטוויז'ן (המחזיקה 50% בנענע 10), טעון עוד אישורים של מוסדות חברות האם.

עבור נענע 10, שיתוף הפעולה עם וואלה! שופס מאפשר לפורטל להתרכז בניצול הפוטנציאל הרב שקיים בפעילות התוכן והפקות המקור, ולהתמקד בפיתוח ההכנסות מפרסום. זאת, תוך שמירה על מודל כלכלי יציב בגזרת המסחר האלקטרוני.

לדברי מנכ"ל נענע 10, זאב חספר: "נענע 10 בוחרת בכך באסטרטגיה של הקמת קניון אינטרנטי גדול, אשר יופעל על ידי שותפים מתמחים. נענע 10 עצמה תתמקד בטיפוח הערך המוסף שלה: יצירת תוכן איכותי, כלים אינטרנטיים מתקדמים ומשיכת גולשים. יעדנו לשנת 2008 הוא הכפלת מספר הגולשים לעומת שנת 2007. אנחנו בדרך לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully