וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן: "רק רשת"

יעל ולצר

24.4.2008 / 14:51

הבעלים והמאמן של הפועל חולון בכדורסל, מנהל מו"מ מתקדם עם אביב גלעדי, על רכישת 20% ממניות רשת בשווי מוערך של 7 מיליון דולר

מיקי דורסמן, הבעלים והמאמן של הפועל חולון בכדורסל, הוא זה שמנהל בימים אלו מו"מ מתקדם עם אביב גלעדי ועם אודי רקאנטי, על רכישת 20% ממניות רשת. טרם ברור אם המדובר ב-20% במלואם או בחלק מהן, אבל המו"מ מצוי בשלב מתקדם.
דורסמן, בן 47, היה בעלה השני של שרי אריסון, ורכש את הפועל חולון לפני כשש שנים. בנוסף, יש לו עסקי נדל"ן, אבל בעיקר הוא ידוע כחובב ספורט מושבע, ואף הקים לפני כחמש שנים את עמותת "כוכב עולה", לטיפוח ספורטאים צעירים.

בתחילת ינואר השנה נודע כי יש בדעתו של אביב גלעדי, שמחזיק ב-20% ממניות רשת, למכור אותן. שווייה של רשת מוערך ב-35 מיליון דולר, ובעל השליטה בה הוא אודי אנג'ל, שמחזיק ב-51% ממניותיה. בנוסף, מחזיק אלכס גלעדי ב-20% מהמניות, ולאביגדור קלנר 13% ממניות הזכיינית. לפיכך, שוויים של 20% מהמניות מוערך ב-7 מיליון דולר. לפני כחודשיים נודע כי חברת הפרסום ג. יפית מנהלת מו"מ לרכישת המניות מגלעד, אך דבר לא יצא אל הפועל. גורם תקשורת אמר ל-TheMarker, שאמנם המו"מ מתקדם, אך עד שהתנאים הסופיים לא ייסגרו, עדיין נמצאת המכירה בסימן שאלה.

חברת הכבלים HOT הודיעה בתחילת השבוע כי יש בדעתה להוציא למכרז את ערוצי הספורט, שנמצאים גם הם בשליטתו של אביב גלעדי. גורם תקשורת אמר ל-TheMarker שלא מן הנמנע הוא, שיש קשר בין רצונו של דורסמן - שידוע גם כידיד של גלעדי, לבין המכרז, ובין רצונו של גלעדי להשתתף במכרז. גלעדי נוהג לומר שערוצי הספורט הם ה"בייבי" שלו, ושאין בכוונתו לוותר עליהם.

מיקי דורסמן סירב להגיב לידיעה. את תגובתם של אביב גלעדי ושל אהוד רקאנטי, השוהים בימים אלו בחו"ל, לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully