וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום רזי?

ענת קם

29.4.2008 / 0:03

מי ימלא את החלל שישאיר רפי רשף בלב מאזיני גל"צ? ההערכה היא שתכניתו של רזי ברקאי תוקדם בשעה ובצהרים תשודר תכנית לצעירים

גלי צה"ל נערכת ליום שאחרי רפי רשף. בתוך כחודש צפוי רשף לעזוב סופית את התחנה ויפנה את משבצת השידור שבין שמונה לתשע בבוקר. בשלב זה מסתמן כי תכניתו של רזי ברקאי, "מה בוער", המשודרת כיום בשעה 09:00 לאחר "נכון להבוקר", תעבור לשעה שמונה הנחשבת יוקרתית יותר. "מה בוער" כבר שודרה בשעה זו בעבר, עד 1998 אז הושק לוח השידורים של גל"צ שכמעט ולא השתנה מאז.

ההערכה היא שהמעבר של "מה בוער" לשעה 08:00 תביא להקדמה גם של התכניות המשודרות אחריה, בהן "המילה האחרונה" ותכניתה של יעל דן "עושים צהרים" ותפנה שעת שידור בצהרי היום.

בתוך כך בתחנה שוקדים בימים אלה גם על פיתוחה של תכנית צהרים לצעירים בדומה ל"מוטל בספק" ההיסטורית של טל ברמן. גורם בתחנה ציין כי בתחנה מעוניינים להרחיב את קהל המאזינים והיצע התכניות, מאחר שמזה זמן רב התחנה עוסקת באקטואליה באופן כמעט בלעדי.

במקביל בודק מפקד גלי צה"ל גם את האפשרות להשאיר את "נכון להבוקר" ברצועה שבין 08:00 ל-09:00 ובין השמות שהועלו כמועמדים להגיש את התכנית במקום רשף עלו מרב מיכאלי וקובי מידן, אולם כאמור נראה כי בסופו של דבר תוקדם "מה בוער" לשעה 08:00.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה לדברים: "כלום לא הוחלט וכל האופציות פתוחות. כשתהיה החלטה סופית נודיע באופן מסודר". רזי ברקאי אמר לוואלה! ברנז'ה: "יש כל מיני מחשבות, שום דבר עוד לא סגור". את תגובתם של מרב מיכאלי וקובי מידן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully