וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולה עבדול מפשלת

שירות וואלה! סלבס

1.5.2008 / 11:21

דרמה במקלטי הטלוויזיה בארה"ב: השופטת ההזויה של אמריקן איידול העבירה ביקורת על מתמודד והתייחסה לשני שירים שהוא שר, בשעה שהוא שר רק אחד. כוחות חיזוי או טמטום מצוי?

פאולה עבדול, שופטת אמריקן איידול שתפרגן לכל זייפן נוראי, עשתה פאדיחה משמעותית בפרק האחרון של הריאליטי: חמשת המתמודדים הסופיים עלו לשיר, כל אחד בתורו, ועקב חוסר זמן, הוחלט תוך כדי התכנית שבמקום שהשופטים ידברו אחרי שני הביצועים, הם ידברו רק אחרי השיר הראשון. מהר מאד נחתו על שולחן השופטים דפים, וכל אחד מהם רשם את ביקורתו על הביצוע. כשהגיע תורה של פאולה לדבר על השיר ששר ג'ייסון קסטרו (ההורס), היא אמרה, כשהיא מקריאה מהדף שלפניה: "השיר הראשון שלך היה טוב מאד, אבל השיר השני היה קצת ריק ולא הפגין את היכולות שלך". בקהל נשמעו כמה צחקוקים, וכעבור כמה שניות רנדי ג'קסון, גם הוא שופט בתכנית, קולט את הפאדיחה ואומר לה: "אבל פאולה, שמענו רק ביצוע אחד". סיימון קאוול והמנחה ריאן סקרטס התחילו בנקודה הזו להתבדח עם עצמם על זה שפאולה "רואה את העתיד", בעוד עבדול נכנסת למצב של הלם, ולא מצליחה לדבר.

הנשיונל אינקוירר מדווח, כי יום לאחר מכן, בתכנית הרדיו של המנחה ריאן סקרטס, עבדול ניסתה להסביר מה קרה לה, ואמרה שבמקרה באותו היום היא הגיעה מוקדם יותר, ושמעה את ג'ייסון קסטרו עושה את הביצוע של השיר השני, ולכן התייחסה גם אליו בביקורת שלה.

אמש, כששודרה תכנית התוצאות, סיקרטס ניסה להבהיר לקהל בבית ובאולפן, שהטעות של פאולה אינה נובעת מכך שהשופטים אומרים דברים מתוסרטים וקבועים מראש, שמועה שנפוצה בעקבות הפאשלה של פאולה, והלחיצה מאד את הפקת התכנית.

וואלה! סלבס משתדלת להשתתף בתכנית אירוח כשהיא על סמים קלים, ולא מעבר לכך, וואלה! ברנז'ה מסתפקת לרוב באלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully