וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה יקיר הלכה לעולמה

ענת קם

28.5.2008 / 13:50

שדרנית קול ישראל, המחזאית וסופרת הילדים מתה היום לאחר ארבע שנים בהן התמודדה עם מחלת הסרטן. הותירה אחריה ילדה

שדרנית קול ישראל אורנה יקיר הלכה היום לעולמה. יקיר בת 43 במותה התמודדה במשך ארבע שנים עם מחלת סרטן השד. הלויתה תתקיים מחר, (חמישי) בשעה 16:00 בבית העלמין בצור משה.

מלבד עיסוקה הרדיופוני, יקיר היתה גם מחזאית וסופרת ילדים. המחזה "גילי" שכתבה זכה במקום הראשון בתיאטרונטו. היא השאירה אחריה ילדה.

יקיר, החלה את דרכה במחלקת הקריינים של גלי צה"ל אז בשם נעוריה אורנה כשר. היא הצטרפה לקול ישראל באמצע שנות השמונים והגישה במשך שנים תכניות מוזיקה רבות ברשת ג'. בשנים האחרונות שידרה את תכניות הצהרים של הרשת והגישה תכניות תרבות גם ברשת ב'.

מנחם גרנית, ראש מחלקת הבידור בקול ישראל ומי שהיה מנהלה של אורנה ברשת ג': "היא הייתה אדם חם ונעים, יצירתית בצורה בלתי רגילה, שופעת רעיונות וחיות. בשנים האחרונות, כשהיא חלתה, מה שהחזיק אותה היה העבודה שלה ברדיו. זה פשוט חבל, כולנו המומים ועצובים נורא. היא הייתה בשר מבשרנו, חלק מקול ישראל. אישה חמה, אוהבת וחיובית".

דליה הלר, עורכת בכירה ברשת ג' ומי שערכה שנים רבות את תכנית הבוקר של יקיר: "אנחנו כולנו פה בהלם. אורנה שידרה בכל הרשתות ועשתה קריירה מפוארת. יצא לה עכשיו ספר ילדים והיו לה המון תכניות. היא הייתה שדרנית מעולה, עורכת, חברה מעולה, משתפת פעולה בצורה נהדרת. הייתה לנו פעם תכנית בוקר עם פינות ואורחים, היוזמה הייתה שלה והיו לה כל מיני רעיונות. מבחינת שידור ועריכה היא הייתה משכמה ומעלה. אין הרבה כאלה, מכל הבחינות".

טכנאי קול ישראל, צביקה בשבקין: "היא הייתה חברה בלב ובנפש. הייתה אישה אצילית, אינטיליגנטית, אוהבת אדם, אוהבת לעזור בכל מקום ובכל מצב. גם השידורים שלה היו מאוד חייכניים עם הרבה אופטימיות. אני מכיר את אורנה מ-1987, הייתי מעריץ שלה כשהגעתי לרדיו. היא נשמה טהורה, אמיתית וכנה, פשוט אחות. את כל המשברים עברנו ביחד. אחות מדהימה הייתה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully