וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר כבר לא ב"דיאדורה"

20.7.2008 / 11:27

הסוכנת מודיעה שדנקר עומד להתמקד בעשייה אמנותית. חבל, מחקרים מוכיחים כי דוגמנות טובה לנפש

חברת MGS, יבואנית דיאדורה בישראל וסוכנת השחקנים זוהר יעקובסון הודיעו היום במשותף על הפסקת ההתקשרות בין דיאדורה לבין רן דנקר, ששימש פרזנטור המותג ב-6 העונות האחרונות.

אך לאחרונה כשחיפשו את הבחור המוחץ שיוביל לצד בר רפאלי את קמפיין "פוקס" הודיעו מדיאדורה שרן דנקר תפוס אצלם לשנה הקרובה ונועם טור זכה במושכות. אבל הנה השנה עוד לא יצאה ומהחברה מודיעים שהיא ודנקר נפרדים. באהבה כמובן.

המניות של דנקר כפרזנטור של חברות אופנה גבוהות מאד כרגע. אין דמות מקבילה לו שהיא טובת מידות ובעלת אפיל כה חינני ואטרקטיביות מוכחת. הסוכנת מודיעה שדנקר יתמקד בעשייה אמנותית אבל השאלה היא מה יקרה כשהצעת מפתות באמת יזדחלו מתחת לדלת.

שלום מולאיוב, מנכ"ל ובעלים MGS: "רן היה הפנים והגוף של דיאדורה בשלוש השנים האחרונות, בהן הפך לחלק מהמשפחה. הוא סייע לנו רבות בהרחבת קהל היעד ובהעלאת המודעות למותג בקרב הצעירים".

זוהר יעקובסון: "אחרי 6 עונות מוצלחות החלטנו כי בתקופה הקרובה על רן להתמקד בעשייתו האמנותית: עונות נוספות של הסדרה "דני הוליווד" תפקיד מרכזי בדרמה "מסכים", השתתפות בסרטו החדש של הבמאי דובר קוסשווילי, דיסק חדש והופעות עם עילי בוטנר ועוד ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully