וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלא-וויזיה

אמיתי זיו

16.9.2008 / 18:19

מו"מ מתקדם בין סלקום לבלוקבסטר לשותפות במיזם טלוויזיה רב ערוצית, שיהווה תחרות למיזם דומה שמתכננת פרטנר

חברת סלקום עתידה לחבור לחברת בלוקבסטר והשתיים יציגו מיזם טלוויזיה רב ערוצית חדש.

כזכור, כאן נחשף בעבר כי בלוקבסטר דיגיטל, חברה בת של בלוקבסטר ישראל, מתכוונת להשיק במהלך השנה הקרובה מיזם טלוויזיה רב ערוצית תחת השם. במיזם ישווקו ממירים חכמים ללקוחות שיקלטו דרך האוויר את שידורי הערוצים הפתוחים בישראל בסיגנל דיגיטלי וכן יאפשרו, דרך רשת האינטרנט, הזמנת תכנים נוספים על פי דרישה (VOD) כמו סרטים וסדרות. עוד דווח בזמנו כי בלוקבסטר יצאה במכרז ל-100 אלף ממירים עם אפיון ציוד כזה שיאפשר את השירות עם ממשק משתמש נוח, תכונות של הקלטה וכן העברת שידורי HD.

כעת נודע כי סלקום מתעניינת במיזם הטלוויזיה של בלוקבסטר ובין החברות מתקיים מו"מ מתקדם על שיתוף פעולה במיזם, אך טרם נחתם חוזה.

עבור סלקום שיתוף פעולה כזה הוא חשוב משום ש מתכננת מיזם טלוויזיה רב ערוצית משלה וסלקום מעוניינת לתת מענה דומה. עבור בלוקבסטר שיתוף הפעולה חיוני משום שעלויות הקמת אופרציה של טלוויזיה רב ערוצית הן גבוהות, בעיקר בשלב רכישת הממירים ולכן היא זקוקה לשותף פיננסי איתן. הסינרגיה עם סלקום משרתת את בלוקבסטר גם משום שהיא תוכל להסתמך על שירותי ההפצה והשירות הנרחבים של סלקום, ללא צורך להקים מערך תמיכה משלה, שעשוי לעלות כסף רב.

בשבועות האחרונים, בלוקבסטר, בחיפוש אחר משקיע, נפגשה עם כמעט כל החברות בשוק ביניהן: yes, 013 נטוויז'ן, פרטנר ואף עופר-מדיה ושאול אלוביץ'.

עוד ניתן למסור כי מכרז הממירים של בלוקבסטר לשירות נמצא בשלב מתקדם לקראת בחירת ספק והזמנה ראשונה של ממירים.

מיזם הטלוויזיה יהיה חייב להיות מוכן לפני חודש מאי 2009, אז יכלו שידורי הערוצים הפתוחים בישראל בסיגנל דיגיטלי (DTT) אליהם מושתת המיזם בנוסף לתכני ה-VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully