וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט רכש את הזכויות לטורניר לובליאנה

הערוץ ישדר את טורניר גומלסקי בהשתתפות מכבי ת"א, ומייד אחריו את משחקי הקבוצה בטורניר בסלובניה. המפגשים ישודרו ב-5+ לייב

מיד עם תום טורניר גומלסקי שייפתח מחר במוסקבה, בהשתתפות מכבי תל אביב, פאנתינייקוס, צסק"א מוסקבה וז'לגיריס קובנה וישודר ב: 5+ LIVE, תמשיך הקבוצה של אפי בירנבוים לטורניר ההכנה הבא שלה בלובליאנה, אשר ישודר אף הוא ב-5+ LIVE. טורניר לובליאנה יתקיים בסוף השבוע הקרוב (26-28.9), וישתתפו בו בנוסף למכבי ת"א גם פנרבחצ'ה, פאנתינייקוס והמארחת לובליאנה.

במהלך הטורניר ישודרו ב: 5+ LIVE שלושה משחקים בהשתתפות מכבי ת"א: ביום שישי, 26.9, בשעה 17:00 תפגוש מכבי ת"א את פאנאתינייקוס, בשבת, 27.9, בשעה 19:00 יתמודדו הצהובים עם פנרבחצ'ה וביום ראשון, 28.9, בשעה 19:00 תשחק מכבי ת"א מול לובליאנה.

את המשחק של מכבי ת"א מחר מול פאנתינייקוס (16:25, 5+ LIVE) ישדר ניב רסקין, כשלצידו מאמן הנבחרת צביקה שרף, אשר יפרשן לראשונה משחק של קבוצתו לשעבר. במקביל לטורניר לובליאנה, ישודר ב: 5+ GOLD במהלך כל סוף השבוע ספיישל המשחקים הגדולים של מכבי ת"א בכל הזמנים.

בנוסף, מנהל ערוץ הספורט בימים אלו מו"מ על רכישת משחק הפרידה מניקולה וויצ'יץ' אשר יתקיים בהיכל נוקיה ב-4.10, בו תשחק מכבי ת"א, קבוצתו של וויצ'יץ בשש השנים האחרונות, מול קבוצתו הנוכחית של הסנטר הקרואטי, אולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully