וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מאיר אברג'יל חושב שהתקשורת עוינת

עדי שמחוביץ

12.10.2008 / 12:43

אברג'יל ערער על מעצרו לקראת הסגרתו הצפויה לארה"ב. על התקשורת: "אתם יצרתם האישומים נגדי, המשטרה מדליפה ואתם אומרים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בירושלים דן הבוקר (ראשון) בערר נוסף שהגיש מאיר אברג'יל על ההחלטה להאריך את מעצרו, לאור בקשת הסגרה מארצות הברית. בסיום הדיון הוחלט שביום חמישי תינתן החלטה סופית בעניין.

עם הגעתו לבית המשפט אמר מאיר אברג'יל לכתבים: "איך אתם מגדירים משפחת פשע? איזה פשע אתם יכולים להגיד לי שעשיתי? המשטרה אומרת? המשטרה לא חקרה אותי על שום פשע ב-20 השנה האחרונות. לא ביצעתי שום פשע". אברג'יל גם הפנה אצבעה מאשימה לעבר התנהלות התקשורת בפרשה ואמר: "אתם התקשורת עשיתם את זה (האישום), המשטרה מדליפה, והעיתונות אומרת".

אברג'יל, השוהה בכלא יותר מחודשיים, הגיש פעמיים ערר בנושא לבית המשפט, ובשתי הפעמים נדחתה בקשתו. היום יטען אברג'יל, באמצעות עורכי דינו אבי עמירם, שרון נהרי ואביגדור פלדמן, כי המדינה לא עשתה די לקדם את הליך ההסגרה.

לפי חוק ההסגרה, ניתן להחזיק אדם במעצר 60 יום עד לקבלת בקשת ההסגרה. עם זאת, כל 20 יום יש לבצע הארכת מעצר על מנת לבדוק את התקדמות ההליך ואת הטעם בהשארת הנאשם במעצר. בפעמים הקודמות בהן דחה בית המשפט את הערר, עורכי דינו של אברג'יל החליטו לוותר על הזכות לערר לבית המשפט העליון. אולם, הפעם הודיעו כי אם ידחה גם ערר זה "כפי שהעורר מאמין שיקרה", יש בכוונתם לפנות לבית המשפט העליון.

הרשויות בארה"ב הגישו לפני כחודש וחצי את הבקשה להסגיר את האחים יצחק ומאיר אברג'יל. השניים חשודים במעורבות ברצח, הלבנת הון, סחר בסמים והשתייכות לארגון פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully