וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האומץ של הרצוג

ענת קם

19.10.2008 / 13:32

תנועת אומ”ץ פנתה ליושב ראש רשות השידור בטענה, כי מאז שמונה הרצוג לשר הממונה על הרשות, גדלה תדירות הופעותיו בתקשורת מ”סיבות שלא קשה לנחש”

תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר ליושב ראש רשות השידור, משה גביש, וביקשה לחקור את מה שהם מכנים "הופעותיו התכופות של השר הרצוג במשדרי הרדיו והטלוויזיה". במכתב ששלח לגביש יושב ראש תנועת אומ"ץ, אריה אבנרי, נטען כי מאז מינויו של יצחק הרצוג לשר הממונה על רשות השידור גדלה משמעותית תדירות הופעותיו והיא עולה על כמות ההופעות של שרים ואישים פוליטיים אחרים.

במכתבו כתב אבנרי: "בדיקת תנועת אומ"ץ מעלה, כי השר הרצוג הינו 'יקיר' הרדיו והטלוויזיה מסיבות שלא קשה לנחש אותן ומתראיין תכופות גם בנושאים שאינם שייכים כלל לתחום פעילותו המיניסטריאלית... בין אם נוהל זה נובע בשל לחציו האישיים של השר הרצוג לצורך האינטרסים הפוליטיים שלו או משיקולים שקופים של הרשות, הגיעה השעה לתת על כך את הדעת".

מרשות השידור נמסר בתגובה, כי "פנייתה של עמותת אומ"ץ הועברה למנהלי הערוץ הראשון וקול ישראל, אשר התבקשו לבדוק את הטענות ולהעביר את ממצאיהם ליושב ראש הרשות משה גביש".

מלשכת השר יצחק הרצוג נמסר: "תלונה זו היא קשקוש מוחלט. אנו מקווים שהיא לא נולדה על רקע המאבק העיקש שמנהל השר הרצוג בשבועות האחרונים מול משנתו הכלכלית-חברתית של בנימין נתניהו. דווקא בשנה האחרונה משוחררת רשות השידור מכל לחץ והשפעה פוליטית על הרשות ומנהליה, תופעה פסולה שרווחה בעבר. השר מוזמן להופיע במדיה בזכות מעמדו הציבורי ותחומי הפעילות הנרחבים בהם הוא עוסק. הוא מופיע בכלי תקשורת אחרים בארץ ובעולם לא פחות ולעתים אף בנגישות רבה יותר מאשר ברשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully