וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד אמר להמר

ענת קם

22.10.2008 / 15:58

עדן הראל, גיא לואל, מיכל גבריאלוב ודני יוחטמן ישתתפו בגרסה הישראלית לתוכנית "סלבריטי פוקר" האמריקאית, שתעלה בנובמבר בערוץ "אגו" בהנחיית עודד מנשה

גיא לואל, מיכל גבריאלוב, דני יוחטמן ועוד לוהקו לגרסה הישראלית של התוכנית "פוקר כוכבים". התוכנית בהנחיית עודד מנשה, תעלה בערוץ "אגו" ב-1 בנובמבר ותשודר מדי שבוע. עוד לוהקו לתוכנית עודד פז מ"הפיג'מות", עודד מנסטר, שבי זרעיה, הכדורגלן מיכאל זנדברג, המפיק המוסיקלי והעיתונאי נוי אלוש, עורך "בלייזר" ליאור נאמן, השף שאול בן אדרת, זהר ישראל, יונתן ברק, אבי כץ מ "רדיו ללא הפסקה", דורי טפר, עמנואל הורי ורעייתו של מנשה, עדן הראל.

התוכנית "פוקר כוכבים", המבוססת על "סלבריטי פוקר" האמריקאית, מושיבה חמישה סלבריטאים המתחרים במשחק פוקר על פרס כספי גבוה הנתרם לארגון או לעמותה שיבחרו על ידי המנצח. בכל שבוע תשחק חמישייה אחרת והמנצח בחמשת המשחקים הראשונים יעלה להתחרות בגמר האליפות. הצופים בבית, יכולים לראות את הקלפים של כל השחקנים בזכות מצלמות סמויות המפוזרות מסביב לשולחן וכן לשמוע את הסיקור של המשחק. בתוכנית האמריקאית השתתפו, בין היתר, בן אפלק, מרטין שין, שרה סילברמן ועוד.

אהד פרי, מנהל ערוץ אגו: "כל אחד מהסלבריטאים שישתתפו בתוכנית משוכנעים שהם אלו שייקחו את כל הקופה. כל אחד מהם רוצה לגבור על האחרים ולעשות את זה מול המצלמות. הפוקר, בניגוד לשעשועונים אחרים, חושף את האדם שמאחורי השחקן. זאת הזדמנות של כוכבים רבים להציג לקהל את האני האמיתי שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully