וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הבובות

ענת קם

24.10.2008 / 10:41

בעקבות ההצלחה ב-VOD הוחלט ב-HOT לשדר את הסדרה ”רד בנד” בערוץ HOT3. בובות הרוקנ'רול הסטלניות זכו לשיא של כמיליון הזמנות

HOT תשדר את "Red Band" בערוץ HOT3, בעקבות מספר שיא של כמיליון הזמנות ב-VOD והביקורות הטובות להן זכתה הסדרה. "Red Band", בהפקת לי ירדני ואבירם בוכריס ובבימוי איתן צור וקרן חכמה, מביאה את סיפור הקאמבק הפיקטיבי של להקת רוק מיתולוגית שפעלה בארץ בשנות ה-60. הסדרה שודרה מדי שבוע, ללא תשלום, באופן בלעדי ב-VOD מאז חודש יולי והייתה סדרת הדרמה הראשונה שהופקה בלעדית עבור שידורי הערוץ. בערוץ HOT3 היא תשודר מדי שבוע במוצאי שבת, החל מה-8 בנובמבר.

"Red Band" מגוללת את סיפורם של סולן הלהקה רד אורבך, הקלידן לפטי, הגיטריסט פונצ'ו ופיליפ, המעריץ מספר 1 של הלהקה וסוחר הסמים הלא רשמי שלה. הלהקה נוסדה בשנת 1969 בתל אביב והקליטה אלבום אחד ששינה את פני הרוק'נרול בארץ. בשנת 1973 נעלמה הלהקה באופן מפתיע ומסתורי, וכעת, בשנת 2008 הם חוזרים והסדרה מתעדת את החזרה הזו.

לצד הבובות משחקים צבי שיסל בתפקיד המנהל האישי של הלהקה, שי אביבי כפסיכולוג הקבוצתי ודורית בר אור כיחצ"נית הצמודה. בסדרה התארחו לשיתוף פעולה מוזיקלי עם הלהקה אמנים רבים, בהם שלום חנוך, אביב גפן, מוש בן ארי, שלומי שבן, אפרת גוש, תיסלם, הבנות נחמה, מרינה מקסימיליאן בלומין ומאור כהן.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • רד בנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully