וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפנפנה איכותית

ענת קם

26.10.2008 / 19:32

פליי טי.וי, נציגת פלייבוי בישראל, הודיעה כי תפסיק את התקשרותה מול אולפני מימד ותעבור לשידור לוויני. לטענתה, בחודשים האחרונים דווחו יותר מ-30 תקלות שידור חמורות

פליי טי.וי, נציגת פלייבוי בישראל, הודיעה כי תעבור לשדר בשיטה לוויינית ותפסיק לשדר באמצעות קלטות וחדר שידור בישראל. מעתה יועברו השידורים ישירות באמצעות לוויין, ללא שירותי עריכה מקומיים. שדרוג זה ייתן מענה גם לתקלות המרובות בהעברת השידור מאולפני מימד במתכונת השידור הנוכחית הנחשבת למיושנת.

בפלייבוי טוענים, כי במהלך החודשים האחרונים דווח להם על יותר מ-30 תקלות שידור חמורות, הכוללות החשכת מסך, מסך מרצד ותקלות קול חוזרות, שמקורן באולפני מימד. לטענתם, מימד לא הצליחה לפתור תקלות אלו ובכך גם הפרה באופן יסודי את התחייבויותיה כלפי פלייבוי.

לפני כעשרה ימים הגישו אולפני מימד תביעה על סך קרוב לשני מיליון שקלים נגד פליי טי.וי, שבו נטען כי פליי טי.וי התחמקה מהעברת תשלומים לאולפנים עבור הפקת הערוץ ואף ניסתה להשתחרר מהחוזה בין הצדדים. בנוסף, נטען כי פליי טי.וי לא שילמה למימד סכומים נוספים עבור חובות משנים קודמות, למרות שסוכמו והוסדרו בהליכי בוררות.

מטעם פליי טי.וי נמסר אז, כי העובדה שלמימד אין את היכולת הטכנולוגית לעמוד בשיטות השידור של פלייבוי העולמית ומאחר שפליי טי.וי מקבלת תלונות רבות על תקלות, יש לה זכות לצאת מהחוזה, שמימד טענה שהיא הפרה.

פלייבוי ישראל: "אפשר להבין את הלחץ של מימד"

שרית מדליה, מנכ"לית פלייבוי ישראל: "ניתן להבין את הלחץ שבו מימד מצויה. לא רק שהיא חשופה לתביעה על הנזקים שהיא גורמת בשל איכות שידור לקויה, היא עומדת להפסיד לקוח אסטרטגי המשתחרר מהסכם ההפקה כדין. עם זאת, הניסיון של מימד לטרפד את המעבר ולפגוע בצופים, באמצעות הגשת תביעה מופרכת הכוללת ההשמצות הפרועות והיפוך יוצרות, לא יועיל ואין לראות בו יותר מתגובת פאניקה שסופה ידוע מראש. פלייבוי לא תסכים לפגוע בצופים ותעמוד על זכותה וחובתה לספק מוצר מעולה. טענות סרק לא ישנו את פני התמונה".

עורך הדין רפאל פישר, המייצג את אולפני מימד בתביעה נגד פלייבוי ישראל, מסר בתגובה: "שינוי שיטת השידור של ערוץ פלייבוי, כביכול, שכרגע אינו אלה בגדר הצהרות שאין מאחוריהן מאום, אינו מונע את המשך השידורים של הערוץ באמצעות מימד ובכל מקרה, אינו מהווה עילה, בכל אמות מידה עסקיות מקובלות, למעט אלו לפיהן נוהגת פליי.טי.וי, להפרה בוטה של הסכמים. מימד, כגוף המוביל בתחומה בישראל, ערוכה לתת שירות מעולה ואיכותי בכל קנה מידה לכל לקוחותיה, וכל מניפולציה תקשורתית של פליי.טי.וי לא תשנה זאת.

לצערה של פליי.טי.וי בירור התביעה של מימד יתבצע בבית במשפט ולא בכלי התקשורת. הודעתה של פליי.טי.וי אינה אלא המשך ישיר ועקבי עם דרכה הנפסדת של פליי.טי.וי והעומדים בראשה, שכידוע שיטו כבר בדרכם זו במספר קורבנות כפי שנטען לא אחת בפני ערכאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully