וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבים את הסיקור

ענת קם

28.10.2008 / 15:40

חברת "סיקור" למידע תקשורתי של גדי סוקניק ואורן מוסט תיכנס לתחום לקטי העיתונות, שבו שלטה עד היום באופן בלעדי "יפעת"

חברת "סיקור" למידע תקשורתי, הודיעה היום על כניסתה גם לתחום לקטי העיתונות, שבו הייתה לחברת "יפעת" בלעדיות מקום המדינה. "סיקור", בה שותפים גם העיתונאי גדי סוקניק ואיש העסקים אורן מוסט, החלה את דרכה בתחום מחקרי התקשורת לפני פחות משנה. תחום לקטי התקשורת מהווה כמחצית מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל ונמצא בקצב צמיחה של 6% בשנה.

"סיקור" פיתחה ומפעילה תוכנה הפועלת בטכנולוגיה המאפשרת הפקת לקטים מהעיתונות המודפסת ומהאינטרנט באופן אוטומטי, בזמן קצר ובצורה מדויקת. לדברי "סיקור", אחד היתרונות שמאפשרת הטכנולוגיה החדשה הוא סימון והדגשה של שם הלקוח בתוך כל ידיעה. במסגרת ההיערכות השלימה החברה גיוס של עשרות עובדים שתפקידם לבצע ניטור של הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט מסביב לשעון ולספק מידע תקשורתי בזמן אמת לדוברים ולאנשי תקשורת אודות פרסומים ואירועים תקשורתיים.

מור לביא, מנכ"ל חברת סיקור: "האופן בו התנהל שוק המידע התקשרותי עד כה הותיר מקום רב לטעויות ואי דיוקים שמקורם בטכנולוגיה מיושנת וטעויות אנוש. האמצעים המתקדמים שפיתחנו משנים לחלוטין את תהליכי איסוף המידע ובניית הלקטים, משפרים ללא היכר את הדיוק ומאפשרים ללקוחותינו ליהנות מלקטים מקצועיים ומניתוח מהימן של החשיפה התקשורתית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully