וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול מאיים

ענת קם

29.10.2008 / 13:00

קשת שלחה הבוקר מכתב התרעה לידיעות אחרונות ובו היא מאיימת: אם יפורסם התחקיר המתוכנן ב”7 לילות” על התערבות ההפקה ב”האח הגדול”, תוגש תביעת דיבה נגד העיתון

קשת שלחה הבוקר לידיעות אחרונות מכתב התרעה לפני תביעת לשון הרע לקראת פרסום תחקיר על "האח הגדול" ביום שישי הקרוב במוסף "7 לילות". במכתב שנשלח באמצעות עורך הדין רון גזית, טענה קשת כי פרסום התחקיר, שחושף התערבויות רבות של ההפקה בתוכנית, יביא לפגיעה ממשית בתוכנית ובשמה הטוב ודורשת לא לפרסמו.

אמש נודע למעריב על התחקיר של כתב ידיעות רז שכניק והעיתון הקדים להיום פרסום מתוכנן של כתבה דומה במוסף "המגזין". מקרה דומה התרחש בתחקיר על התערבות ההפקה בריאליטי אחר, "הישרדות", שהתפרסם לפני מספר חודשים בשני העיתונים באותו יום.

במכתב שנשלח לידיעות אחרונות טענה קשת, כי היא שומרת לעצמה את הזכות להמשיך ולנקוט בהליכים משפטיים נוספים. יש לציין, כי לאחרונה הגיש רביב דרוקר, הפרשן המדיני של ערוץ 10, תביעת לשון הרע נגד ידיעות אחרונות בעקבות תחקיר שפורסם נגדו. גם דרוקר דאג לשלוח מכתב התרעה מראש, בדומה לזה שנשלח על ידי קשת היום.

מקשת נמסר: "אנו מודעים לעובדה כי גורמים רבים מעוניינים ליהנות אף הם מהעניין הרב שמעוררת התוכנית ועומדים על כך שהדבר יעשה תוך התבססות על עובדות נכונות המשקפות את המציאות".

טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully