וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב טוב גיא

ענת קם

29.10.2008 / 16:48

עמית אהרנסון יחליף את זהר ישראל כעורך ומגיש חדשות החוץ בתוכנית "ערב טוב" עם גיא פינס. אהרנסון: "מקווה שאוכל למלא את הנעליים הגדולות שהשאיר זהר"

עמית אהרנסון מונה למחליף של זהר ישראל כעורך ומגיש חדשות החוץ בתוכנית "ערב טוב" עם גיא פינס. אהרנסון, 26, היה בעבר סגן העורך של מוסף התרבות והבידור השבועי של מעריב "פרומו" (כיום "תרבות") ומבקר האוכל של העיתון. קודם לכן היה עורך בדסק החדשות של העיתון במשך שלוש שנים ועורך חדשות חוץ בגלי צה"ל. בחודשים האחרונים עובד אהרנסון כעורך בדסק החדשות של ידיעות אחרונות.

זהר ישראל, עורך ומגיש חדשות החוץ ב "ערב טוב" בארבע השנים האחרונות, הודיע על עזיבתו לפני חודשיים. כיום הוא מגיש את תוכנית הבוקר של ערוץ 10 ולאחרונה השתתף גם בטסט שנעשה לגרסה החדשה של "משחק מכור" ברשת. ככל הנראה, ימשיך ישראל להכין כתבות עבור "ערב טוב", שחוזרת ביום ראשון הקרוב לעונה ה-12 שלה.

עמית אהרנסון: "אני שמח להצטרף למערכת חדשות מקצועית ומצטיינת כמו 'ערב טוב' עם גיא פינס ומקווה שאוכל למלא את הנעליים הגדולות שהשאיר זהר ישראל".

ועוד במערכת "ערב טוב". ייונתן גל יפסיק להגיש את פינת הביקורת "אוכל סרטים" ובמקומה יכתוב פינת ביקורת קולנוע מהירה ועוקצנית שתוגש על ידי דמות מאויירת של מבקר קולנוע. האחים אורי וגיל ביילין, בעלי משרד פרסום, יגישו פינת ביקורת פרסומות ורן לוי, ממנחי "המגזין" בערוץ המוזיקה 24, צפוי להגיש פינת ביקורת מוזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully