וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קשת הותקף בידי אלמונים

ענת קם ונתיב נחמני

24.11.2008 / 21:58

אלמונים ניגשו אתמול אל אבי ניר, ולאחר ששאלו לזהותו החלו להכותו. עוברי אורח הזמינו משטרה אך החשודים הצליחו להימלט

מנכ"ל חברת קשת אבי ניר הותקף אתמול (שני) בידי אלמונים ליד ביתו בתל אביב. הוא אושפז בבית החולים "איכילוב" במצב קל. בשלב זה לא ידוע בכמה תוקפים מדובר, או הסיבה לתקיפה.

חקירת המשטרה הראשונית טרם העלתה את הסיבה לתקיפה, אך נראה שהתוקפים לא בחרו יעד אקראי ואף תכנו את הפעולה מראש. מעדותו של ניר עולה כי החשודים דאגו לוודא את זהותו ורק לאחר מכן תקפו אותו.

התקיפה אירעה סמוך לשעה 20:00 עת ירד ניר לטיול עם כלבו סמוך לביתו בצפון העיר. אלמונים ניגשו אליו ושאלו אותו האם הוא אבי ניר. כשהשיב להם בחיוב, שלפו החשודים אלות והחלו לתקוף אותו. עוברי אורח שהבחינו בנעשה הזעיקו למקום את המשטרה, אך התוקפים הצליחו להימלט וזהותם אינה ידועה.

כתוצאה מהתקיפה נפצע ניר ברוב חלקי גופו אך בעיקר בראשו, בצוואר ובידיו, איתן ניסה להגן על גופו. צוות מד"א דן שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ולאחר מכן פינה אותו לבית החולים "איכילוב" שבעיר, שם אושפז לצורך בדיקות. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה וסריקות לאיתור החשודים.

יובל נתן: "אירוע מזעזע ובלתי נתפס"

יושב ראש קשת, מוזי ורטהיים הביע זעזוע עמוק ומסר: "אנו מצפים מהמשטרה לפתוח בחקירה יסודית, לפענח את המקרה ולמצות את הדין עם התוקפים. אני מאחל לאבי ניר החלמה מהירה ומחזק את ידי משפחתו ועובדי קשת".

בתעשיית הטלוויזיה הוכו בהלם מוחלט. רבים מבכירי הזכיינית ומהטאלנטים שלה סרבו להגיב לדברים עד שיתבררו פרטי המקרה.

יובל נתן, העורך הראשי של ערוץ ביפ ושל קשת אינטראקטיב אמר לוואלה!: "זה אירוע מזעזע ובלתי נתפס". יורם זק, ראש המחלקה התיעודית של קשת אמר: "זה מעשה חמור, אנחנו בהלם".

מפיק הטלוויזיה אסף גיל התייחס אף הוא הלילה למקרה: "אני מזועזע מעצם העובדה שאדם הותקף בלב תל אביב בצורה כל כך ברוטאלית וזה לא משנה למה. אני פשוט חושב שזה מזעזע באופן עקרוני בלי קשר לעובדה שמדובר באבי ניר. לאבי אני מאחל שיחלים ושישוב במהרה לעבודתו. עצם העניין שאדם הולך ברחוב ותוקפים אותו זה פשוט מזעזע". גם מפיק הטלוויזיה יואב גרוס הביע זעזוע מהמעשה.

יושבת ראש הרשות השניה נורית דבוש התייחסה אף היא הלילה למקרה ואמרה: "חבל שהמציאות הישראלית מייצרת לנו סרטי אימה מסוג זה. מדובר במעשה חמור ויש להעניש בחומרה את מי שעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully