וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בלוח השידורים של 88FM מרגיזים את המאזינים

עינב שיף וענת קם

7.1.2009 / 15:47

מנהל התחנה הנכנס יובל גנור מחיל לוח שידורים חדש בתחנה. המאזינים הקבועים מאימים בהפגנה

שינויים דרמטיים בלוח המשדרים של תחנת הרדיו FM88. על פי החלטת יובל גנור, המנהל הנוכחי של התחנה יבוטלו החל מה-18 לינואר התוכניות הבאות: "אחרי השקיעה" של בועז כהן, "פותחים יום" של רוני ורטהיימר ואף "גלגל" של השדר המוערך גל אפלרויט. כהן יעבור לשעה שמונה בבוקר, כשלורטרהיימר ואפלרויט הוצעה תוכנית בת שעה בלבד בשעות הערב, במקום משבצת הבוקר הנחשבת בה הם משדרים כיום. וורטהיימר, העובד כדי ג'יי בערבים, סירב להתייחס לנושא ומסר רק "נאמר לי שאני עובר לשעות הערב. יש שינויים, ויש מי שמוסמך לדבר על כך". אפלרויט אמר לוואלה! כי הוא מתלבט באשר להמשך דרכו, כיוון שאינו יודע אם בקונסטלציה שהוצעה לו, יוכל להמשיך לשדר בתחנה. בועז כהן מסר כי: "הקו המוזיקלי האיכותי יישמר והמטרה של שדרני התחנה ועורכיה – לשדר מוזיקה מגוונת שאיננה מקבלת ביטוי – תישאר".

בנוסף לשינויים הללו, יבוטלו שידורי סוף השבוע של התחנה, מיום חמישי בלילה ועד יום א' ובלילות חמישי ושישי ישודרו מסיבות דאנס במקום רצועת "לילה של אלבומים". "ל - FM 88 אושר לוח שידורים חדש", מאשר מנהל קול ישראל בפועל, אריה שקד. "עקרונותיו מאד פשוטים – מוזיקה פופולרית מיינסטרימית בשעות הפריים (07:00-19:00) ולאחר מכן ג'אז ובלוז לחובבי הז'אנר". יובל גנור, המנהל הנכנס של FM 88 ממשיך ומוסר: "FM 88 הינה תחנת מוזיקה ולכן לוח השידורים שלה מורכב ממוזיקה עם עורכים ושדרנים שמשובצים בשעות שונות. לא יהיה שינוי מהותי באופי התחנה. היא תמשיך לשדר מוזיקה איכותית להקהל שאוהב מוזיקה שאינה במכנה המשותף הרחב ביותר. השינויים יהיו רענון של הלוח, התחנה תמשיך להתבסס על העורכים והשדרנים שלה. כשיהיו שינויים מהותיים הם יתפרסמו בצורה מסודרת".

המאזינים לא אוהבים את השינוי

ארגון מאזיני FM88 למען שמירה על התחנה זועמים על השינויים הצפויים בה. בארגון מתריעים כי "מדובר בפגיעה אנושה בצביון התחנה. ללא הייחוד המוזיקלי של FM88, אין לתחנה זכות קיום". בהודעה שמפרסם הארגון באתרו הרשמי נאמר כי "88 הינה תחנה ציבורית ואנחנו, המאזינים משלמי האגרה, בעלי זכות השפעה לא פחותה מזו של מנהליה". בנוסף נכתב שם כי "אין סיבה לפגוע בתחנה שהגדילה את כוחה. העובדות מראות כי התחנה הגדילה משמעותית את מספר המאזינים".

"יובל גנור הוא כנראה לא קהל היעד של התחנה", אמרה מייסדת הארגון, הילה שגן. "הוא פשוט החליט לפגוע בצביון של התחנה בצורה שרירותית ופוגעת. ל- 88 יש צביון ברור, שגנור החליט לחסל". שגן אף מסרה כי בימים אלו הארגון מנסה לגבש את מאזיני התחנה לצורך הפגנה כנגד השינויים הצפויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully