וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלוויזיה אמריקאית: פאלון פותח חזק, צ'ארלי שין מוזמן

עינב שיף

3.3.2009 / 21:28

ג'ימי פאלון הפגיז ברייטינג בהופעת הבכורה שלו כמחליף של קונאן, "שני גברים וחצי" של צ'ארלי שין תקבל עוד שלוש עונות ורק "החיים על מאדים" מבוטלת

ג'ימי פאלון פתח מצוין את הקדנציה כמנחה תוכנית הלייט נייט של רשת NBC. פאלון, שהחליף את קונאן אובריאן המיתולוגי שסיים את תפקידו לאחר 16 שנים, הציג בערב הראשון שיפור של 35 אחוזים ברייטינג לעומת הממוצע של ימי שני בעונה הנוכחית, כשהוא מנצח את תוכנית הלילה של CBS עם קרייג פרגוסון ואת ג'ימי קימל ברשת ABC. בערב הראשון בתוכנית התארחו אצל פאלון רוברט דה נירו, ג'סטין טימברלייק והזמר ואן מוריסון. התוכנית תשודר מחר בערוץ yes stars Comedy שבלווין בשעה 23:15.

רשת CBS לעומת זאת בחרה להזמין שלוש עונות נוספות של הקומדיה המצליחה "שניים וחצי גברים", בכיכובו של צ'ארלי שין. הסדרה מככבת ברשת בהצלחה כבר שש עונות, אולם האמון שמוכנה CBS לתת בסדרה של צ'אק לור הוא מרשים. סדרה אחרת של לור הקרובה להסכם עם רשת CBS היא The” Big Bang Theory", שמסיימת בקרוב עונה שניה ותוחתם קרוב לוודאי על עסקה לשתי עונות נוספות.

בפינת החדשות הרעות של הטלוויזיה, סוכנות "רויטרס" מדווחת כי רשת ABC החליטה לבטל את הסדרה "החיים על מאדם", גרסה אמריקאית לסדרה בריטית בעלת אותו שם. הסדרה, העוקבת אחר בלש הנוסע בזמן תבוטל לאחר שתשלים עונה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully