וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעי המוזיקה

ניב הדס

25.3.2009 / 2:37

ערוץ מוזיקה 24 הוא עוד שלוחה של "האח הגדול", "כוכב נולד" ושידורי קשת - הגוף שבאמת שולט במדינה. ניב הדס שחור לבן

מי שטרם כיוון את הממיר שלו על ערוץ מוזיקה 24 המחודש יכול עדיין לחשוב, בטעות, שמדובר בערוץ שעיקר עניינו הוא מוזיקה; קליפים, הופעות, חדשות, ראיונות. אתם יודעים. אלא שכל אלו שיחקו אתמול, יום השקת הערוץ, תפקיד משני לחלוטין. את התפקיד הראשי מילאה במיומנות של כוכבן עם אגו מנופח הזכיינית המממנת.

התקווה הקלושה ש"קשת" תשתמש בימי השידור שלה בערוץ השני על מנת למנף את התמיכה במוזיקה המקומית הוחלפה בהכרה כי פני הדברים הם הפוכים לחלוטין: דווקא ערוץ הנישה הוא זה שמקדם את האינטרסים של - עימכם הסליחה על משחק המלים הבלתי נמנע - האח הגדול.

ציניות, קנאה וחוסר פרגון לפילנתרופים שלקחו על עצמם את הנטל הכלכלי והרימו גוף שידור שוקע שמטרתו היא קידום התרבות נטו? תעשו לי טובה. כמות האזכורים שקיבלו אמש "כוכב נולד" ו"האח הגדול" בחסות צבא הטאלנטים של הזכיינית הצבעונית במסווה של נתינת כתף להתגייסות למטרה הנעלה - כי אילנה דיין הרי מה זה מזוהה עם מוזיקה - היתה בלתי נתפסת. רק מהצפייה בתכנית של גיא פינס הרגשתי כמו אחרי חמש שעות אודישנים.

זה בכלל לא משנה אם "קשת" היא זכיינית מקצוענית שיודעת לנפק בידור הגון (ואין ספק שהיא יודעת). מה שמשנה זו התנגשות האינטרסים בין טובת הזכיין וטובת הציבור. ובאמת שאני שונא להישמע צקצקן וצדקן, אבל המקום של "כוכב נולד" ו"האח הגדול" הוא בערוץ 2, לא בערוץ המוזיקה.

איזה יופי

עכשיו יש לאח הגדול תכנית ביום ראשון וביום שלישי יש לו משדר הדחה. יש לו גם אחות קטנה בערוץ "ביפ" וערוץ לייב 24 שעות ביממה, בכבלים ובלווין. פעמיים בוסקילה? נסו 24 פעמים.

ואיזה יופי יצא לאח הגדול הלא הוא הכל יכול, ששני המודחים הטריים מבית האח, שגם יבלו באולפן השקוף של ערוץ המוזיקה החדש, הם במקרה זמרים. ובמקרה הקליפים שלהם משודרים שוב ושוב באותו ערוץ. ככה נוכל גם לראות אותם עוד קצת, מופיעים בספונטניות על הבמה של 24. החדשות הטובות הן שעכשיו הם לפחות ייתפנו לצלם לעצמם קליפים חדשים, כי באמת שמתחיל להימאס מארכיונים של היי פייב.

ואיזה יופי ל"כוכב נולד" שההשקה של הערוץ החדש אוחדה עם שידורי הערוץ השני בדיוק בסיום משדר ההדחה של "האח הגדול", בדיוק בהופעה של דנה אינטרנשיונל, שלגמרי במקרה הולכת להיות שופטת בעונה החדשה של "כוכב נולד".

ואיזה יופי ל"קשת" שיש לה עכשיו שלושה ערוצים משלה וכוח לשדר מה שהיא רוצה, מתי שהיא רוצה, איפה שהיא רוצה. אבל יותר מכולם, הכי כיף לנו. כי באמת עוד לא ראינו כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully