וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"ס: דודו טופז ניסה להתאבד בבית המעצר

איילה חננאל ונעמה טלמור

4.6.2009 / 3:49

דודו טופז ניסה הלילה לשים קץ לחייו באמצעות זריקות אינסולין. צוותים רפואיים שהוזעקו לתאו פינו אותו לבית החולים במצב קל

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

דודו טופז ניסה להתאבד הלילה (חמישי) בתאו בבית המעצר באבו כביר. טופז נמצא על ידי סוהר שערך ביקורת שגרתית בתאו כשהכרתו מטושטשת, ולצידו ארבעה מזרקי אינסולין. בשרות בתי הסוהר מציינים שטופז ניסה להתאבד על ידי הזרקת האינסולין במטרה להוריד את כמות הסוכר בדמו לרמה מסוכנת. מצבו של טופז החל להידרדר, אך ערנות ותגובה מהירה של הסוהרים לא אפשרה לו פגיעה עצמית ממשית. צוות מגן דוד אדום פינה אותו במצב קל ויציב לבית החולים וולפסון בחולון. מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות כי מצבו טוב והוא יישאר באשפוז לצורך השגחה.

שב"ס ימנה כנראה קצין בודק שיחקור את נסיבות ניסיון ההתאבדות של טופז בתאו. בין היתר תיבדק האפשרות שטופז נטל מנת יתר של אינסולין בניסיון להתוות קו הגנה של אדם הסובל כביכול מבעיות נפשיות. בנוסף, ייבדק כיצד הכניס טופז לתאו כמות גדולה של אינסולין. גורמים בשב"ס מדגישים כי בתאו של טופז נערכו ביקורות תכופות, לעיתים אף בהפרש של דקות.

במשטרה ובשב"ס העריכו כי טופז ינסה ליטול את חייו, ולכן דאגו לערוך בתאו ביקורים תכופים. ההערכה היא כי מה שהוביל את טופז לביצוע המעשה, זו הארכת המעצר של דניאל זנקו הנערכת היום בבוקר בבית משפט השלום בתל אביב והודאתו שנמסרה אמש במרחב ירקון, בה הפליל זנקו את טופז, בעימות שנערך ביניהם.

דניאל זנקו, טען בחקירתו ובעימות כי טופז ביקש לפגוע בקורבנותיו באופן קשה ובניגוד לטענותיו של טופז, אשר טען בהודאתו במרחב ירקון כי ביקש רק להפחיד ולא לפגוע באנשי התקשורת. במשטרה העריכו כי כעת, ינסה טופז "לגלגל אחריות" לשכנו דניאל זנקו, בטענה שניצל איש חולה ובמקביל, יטען טופז בפני בית המשפט לאי כשירות רפואית ואף יבקש להישלח להסתכלות פסיכיאטרית.

גורם המקורב לחקירה אמר לוואלה! חדשות, כי "טופז משתף פעולה בתקווה שבתמורת למסירת פרטים על אותו דרג מבצע, ילכו לקראתו בפרקליטות ויגישו כתב אישום מתוקן. יש בכוונתו לנצל עד תום את ימי החקירה שניתנו ע"י בית המשפט מאחר וישנו חומר רב לבחון.

טופז נעצר השבוע בחשד שהזמין תקיפות כנגד אנשי תקשורת והודה בחקירתו במעשים שיוחסו לו. גורמים במשטרה העריכו, כי עד להארכת מעצרו הבאה של טופז בשבוע הבא, יוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות בגין הזמנתם של מעשי התקיפה נגד מנכ"ל קשת אבי ניר, סוכן השחקנים בועז בן ציון וסמנכ"לית רשת שירה מרגלית.

גורמים במשטרה מספרים כי במהלך הודאתו אמר טופז לחוקריו: "אני מתחרט על מעשיי, רק ביקשתי להפחיד ולא לפגוע. אין לי הסבר רציונלי למעשי". לאחר שהודה הובא אחיו, מיקי גולדברג, לפגישה עימו שלאחריה מסר כי מצבו של טופז אינו יציב ועלול למות כל רגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully