וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ירדן סגרה 2 תחנות טלוויזיה אירניות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.7.2009 / 14:40

מדיווח של סוכנות ידיעות אירנית עולה כי הרשויות בירדן שללו אף את תעודות העיתונאי של צוות העובדים בשתי התחנות. בין ירדן לאירן שוררת בשנים האחרונות מתיחות רבה

ירדן סגרה שתי תחנות טלוויזיה אירניות המשדרות משטח הממלכה בטענה כי הן פועלות ללא רישיון. סוכנות הידיעות האירנית "מהר" דיווחה היום (חמישי) כי הרשויות בירדן שללו אף את תעודות העיתונאי של צוות העובדים באותן תחנות. על פי הדיווח, מדובר בתחנת הטלוויזיה האירנית בשפה הערבית "אל-עאלם" ותחנת הטלוויזיה האירנית בשפה האנגלית "פרס טי-וי".

על פי הדיווח, שר ההסברה הירדני נביל שריף הודיע לכתבי תחנת "אל-עאלם" ו-"פרס טי וי" הפועלים משטח הממלכה כי תחנתם פועלת ללא רישיון מהממשלה ולפיכך היא אינה יכולה להמשיך ולשדר. כתב "אל-עאלם" אמר לסוכנות הידיעות האירנית כי הגיש בקשה לחידוש הרישיון מהשלטונות האירנים כבר לפני יותר מחצי שנה.

בשנים האחרונות שוררת מתיחות בין ירדן, הנמנית על הציר המתון בעולם הערבי, לבין אירן הנמנית על הציר הקיצוני. בשנת 1997 אף גירשו השלטונות בירדן את בכירי חמאס, הכפופים לאירן וממומנים על ידה, בטענה שהם מהווים איום ביטחוני. מאז עברה הנהגת הארגון, בתוכה חאלד משעל, לקטאר ולסוריה, שם בכיריה מתגוררים עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully