וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת סבוכה

הילית וולברג

25.9.2009 / 1:05

מי שלא זכה לראות את לאונרד כהן, בוודאי לא שמח להעביר את הערב עם אברי גלעד ו"כלבוטק". הילית וולברג אמרה הללויה רק כשנגמר

בשעה שלאונרד כהן מופיע מול חמישים אלף צופים באצטדיון רמת גן ואלה שלא ברמת גן בוודאי ניצלו את סוף השבוע הארוך של יום כיפור לנסיעה, יש מישהו במשרדי "רשת" שחשב שאין זמן טוב יותר להשיק בו ערב שידורים חדש, עובדה שיכולה להוביל לשתי מסקנות אפשריות: או שאנשי "רשת" שהו בבית האח הגדול בחודש האחרון, מנותקים מהמציאות ועסוקים בסריגה קדחתנית, או שהם ממש התאמצו להחביא את העונה החדשה של "כלבוטק" ואת פרק הבכורה של תכנית האירוח של אברי גלעד. צפייה בערב המדובר, בצירוף הוכחה בדרך השלילה (בית האח הגדול בשיפוצים, בכל זאת), מבססת את מעמדה של מסקנה מספר שתיים ומחזקת את ההרגשה של"רשת" באמת יש מה להסתיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכף תגיד לנו שיש גברים שאומרים לנשים "אני אתקשר אליך" ולא מתקשרים! רפי גינת/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה החדשה של "כלבוטק" נפתחה ב"חשיפה". א' ו-ס' הם זוג נשוי ובהריון. ביום בהיר מקבל הבעל מייל ואליו מצורף סרטון פורנו. הוא פותח את הקובץ, צופה ומשיב על המייל המסתורי, מה שהופך להתכתבות חושנית עם שתי צעירות מפתות ולהחלפת תמונות הדדית. א' אף מתפתה לפגוש אחת מהן בבית קפה ומצולם על ידי מפעילה של נערת הפיתוי, בעל משרד חקירות, כשהוא מתנשק עמה ברחוב. אך אויה, לא עובר זמן רב והבעל, בעל הנאמנות המפוקפקת, מופתע כשאל אשתו מגיעים הממצאים המפלילים, אלו שאמורים היו לגרום לה להוציא כסף אם לא על חקירה נוספת, אז על גירושין, אך לשוא.

בסופו של תחקיר מחופף – בטח לא כזה שראוי לפתוח איתו עונה - נראה כאילו האדם שמאחורי המזימה עבר על הקוד האתי של החוקרים הפרטיים. אבל, וזאת מבלי להקל ראש בעניין העבירה המוסרית, בסופו של הסיפור ישנה גם העובדה המצערת (בעיקר בשביל ס') ש-א', למרות הפיתוי היזום, בגד באשתו. גם אם רק בנשיקה. ס' היא קורבן, ללא ספק, אבל אם כך המקרה, אולי כדאי למערכת "כלבוטק" להלבין דווקא את פני הבעל ברבים.

בשבוע הבא מצפה לנו תחקיר נוסף אודות חברת "קשר ישיר" המפעילה שירות היכרויות בטלפון וגובה מגברים פתיים 5 שקל לדקת שיחה עם משודכת מזויפת שתפקידה להשאיר אותם על הקו. נדמה שבין נערת הפיתוי לנערת הטלפון, רפי גינת הבין סוף סוף, שמה שהוא באמת רוצה להיות זה אמנון לוי. אז שמישהו יקרא לנו שוב כשאיזה חתול ילקק גוש בשר מחוץ לאיזה סופר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתה יודע מה? לא מתאים לנו בול. גלעד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"השידור הוא שלך", אומר גינת לאברי גלעד. "השידור הוא לא שלי, זה בליסינג", משיב לו גלעד. אם כך, ובחזרה למסקנה שלמעלה, עוד לא מאוחר להתחרט על הסכם השכירות. מה שנפתח במונולוג מבודח קלות לרקע מוזיקה מקורית מאת דודי לוי ו"נערות הטוויטר" (צחוקים איתנו, אנחנו פונים גם לצעירים), המשיך לזיגזג חסר מנוחה בין פוליטיקה (מסע קרוב הלבבות של אריה דרעי), שכול (ראיון לא ממצה עם אמו של הנער שנרצח במרכז הנוער הגאה), מוזיקה (מירי מסיקה מקדישה שיר מרגש לזו האחרונה), ספורט (אייל ברקוביץ' נבוך אל מול שאלות הקהל המשודרות ללא סינון), בידור (ראיון אגבי עם גל גדות) וצחוקים (קטע משעשע אך תלוש עם הסטנדאפיסט שחר חסון).

"אף אחד לא יודח פה, לא יאכל תולעת ולא תשמעו את המשפט: מה יש לשופטים שלנו להגיד", מתרברב אברי גלעד כאילו נפלה בחלקו מנה של סוגה עילית להגיש לנו. אז הדחות לא היו, אבל משאל עם ב-SMS דווקא כן. ועל אף שעוד כשתקע דרעי בשופר היה נדמה כאילו ברחה לנו האצבע בשלט ערוץ אחד למעלה לחינוכית 23, במהרה התגלתה תכנית האירוח החדשה של אברי גלעד כהיתוך ביזארי של נושאים שבינם לבין קהל היעד שלה אין קשר. בטח לא כזו המצדיקה את האמירה המתנשאת על הבידור הזול בטלוויזיה (ואם כבר זול, אז למה לא במגה בול).

"אתם הצעירים בוודאי יודעים מי זה אשטון קוצ'ר", סינן גלעד באקט השמור גג ללארי קינג (וגם אז הוא יוצא מטומטם), שמעיד יותר מכל כמה סובל גלעד מהפיאסקו שמתרחש סביב מה שהוא בוודאי חשב שתהיה תכנית ראיונות מרתקת. "דודי, נתקעת פה איתי במקום ללכת ללאונרד כהן", הוא אומר. גם אני אברי, גם אני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully