וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין יד שנייה

14.11.2009 / 14:00

אתר הקניות ebay משיק מגזין אופנה וירטואלי, עם כתבות שיעזרו לכם לזהות ולרכוש את הטרנדים הכי לוהטים של הרגע

בשבוע שעבר השיק אתר הקניות 'איביי' ebay מגזין אופנה וירטואלי חדש, The Inside Source המתרכז בטרנדים ומציג את הפריטים המגניבים ביותר המוצעים באתר. המגזין כולל כתבות טקסט ווידאו וכתבות בנושאי טרנדים, הכוללות ראיונות עם מוכרים ב-ebay על הפריטים הלוהטים של הרגע והמלצות על פריטים שיסייעו לכם איך לאמץ טרנדים שראיתם על הסלב האהוב עליכם. כוד תוכלו למצוא תוכלו רשימה מתעדכנת אונליין של המותגים הנצפים ביותר באתר,

גווינת פאלטרו בהקרנת Two lovers בניו יורק (ספטמבר 2009). GettyImages
גווינת פאלטרו במכנסי עור קצרים ומגפונים אפרפרים/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכנסי עור לקבלת מראה פאלטרו ב-ebay מוצעים ב-14.98 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האתר החדש מיועד לאנשים מתוחכמים שיש להם רגישות לאופנה ולייף סטייל, שמכירים כבר את ebay, אבל אולי לא מודעים לטווח הרחב של הדברים שיש לו להציע", אמרה עורכת האתר, מרדית בארנט בראיון לאתר הניו יורק טיימס. "שיק של שוק פשפשים, למשל, בבגדים וברהיטים הוא משהו מאוד נחשק עכשיו, אבל הרבה אנשים לא היו חושבים לחפש את הדברים האלה דווקא ב-ebay. בכל יום נתון מוצעים למכירה ב-ebay כ- 200 מיליון פריטים ורוה האנשים חושבים שמדובר רק במכירות פומביות, אבל לא מבינים שיותר מחצי הפריטים המוצעים למכירה הם במחיר קבוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפונים אפרים בהשראת פאלטרו ב-34 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחת הכתבות מראויינת הסטייליסטית של אווה לונגוריה והכתבה מציעה כמה פריטים המוצעים למכירה בהשראת הטעם של לונגוריה, כמו שמלת סטרפלס כסופה של בטסי גונסון ב-59.99 דולר. בכתבה אחרת על בגדי עור, תוכלו לצפות במכנסי העור של גווינת פאלטרו ולקבל לינק למכנסי עור שנמכרים ב-ebay בארנט אומרת שלמי שלא מכור ל-ebay קשה לפעמים לדעת היכן להתחיל. בגדים, נעליים ואקססוריז הם הדברים הנמכרים ביותר ב-ebay.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully