וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ממשיכה לפרוס את תשתית האינטרנט החדשה

חברת הכבלים הודיעה כי חיברה חלקים נרחבים מצפון הארץ לרשת ה-UFI החדשה, המספקת קצבי הורדה של עד 100 מגהביט

תשתית האינטרנט UFI מגיעה לישובי הצפון. חברת הכבלים HOT הודיעה כי החל מהיום (ג') ניתן להתחבר לתשתית ה-UFI – המאפשרת לספק מהירות מירבית של 100 מגהביט לשניה – גם בישובי הצפון.

על פי ההודעה אותה פרסמה החברה היום, הרשת זמינה כעת ל-650,000 בתי אב, זאת לאחר שבשלב ראשון הוכנה התשתית באזורים שבין חיפה לבין הרצליה. בין הישובים החדשים שנוספו לרשימת הזמינות ניתן למצוא את הקריות, כרמיאל, מעלות-תרשיחא וכפרים בגליל המערבי. ב-HOT אומרים כי עד סוף השנה תגיע ה-UFI לכ-800,000 בתי אב, כשבחודש הבא תחובר לרשת גם תל-אביב. עד סוף 2010 מתכננת החברה להשלים את הפריסה של הרשת בכל רחבי הארץ.

ה-UFI של HOT הושקה לפני כחודש באזור הפריסה הראשוני שלה. מחירי התשתית ברשת החדשה נעים מ-109 ¤ בחודש לרוחב פס של 12 מגהביט הורדה ומגהביט הורדה, ועד ל-599 ¤ בחודש עבור תשתית של 100 מגהביט הורדה ו-2 מגהביט העלאה. כעת מציעה HOT מבצע בו מתחייב הלקוח ל-14 חודשים ומקבל את שני החודשים הראשונים בחינם. מעבר לתשתית, נדרשים הלקוחות לשלם גם לספקית אינטרנט.

במקביל, פורסת חברת בזק את רשת ה-NGN שלה, אשר זמינה כיום בכל רחבי הארץ, אך בפריסה לא אחידה ברחבי הערים. ה-NGN אמורה לספק, בשלב מתקדם, קצבים של עד 50 מגהביט, וכיום זמינים קצבים של 30 מגהביט ומטה.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully