וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" מגיע לאקדמיה

עינב שיף

28.12.2009 / 13:04

בית הספר לאמנות קמרה אובסקורה פותח, ביחד עם זכיינית ערוץ 2 "קשת", סדנת צילום במסגרתה יתבקשו הסטודנטים לתעד סיטואציות ודמויות מתוך תוכנית הריאליטי המצליחה

בית הספר לאמנות קמרה אובסקורה החל לשתף פעולה עם "האח הגדול". ביום חמישי האחרון נפתחה בבית הספר סדנה בשם "גיבורי תרבות בראי 'האח הגדול'", בה מתבקשים הסטודנטים לתעד סיטואציות ומושאי צילום מהעונה הנוכחית והקודמת של תוכנית הריאליטי המצליחה.

בסדנה, אותה מנחה יוסי נחמיאס, ישתתפו 15 סטודנטים אשר לכל אחד מהם תיבנה גלריה וירטואלית באתר הבית של "האח הגדול" במסגרת אתר MAKO. העבודות יעלו לאתר תוך כדי הלימודים, שיימשכו למעשה עד גמר הסדרה.

"מדי שנה מועברות ל'קמרה אובסקורה' פניות לשיתוף פעולה עם ארגונים וגופים שונים מהמגזר הציבורי, הפרטי והאזרחי", מסר מנהל בית הספר, יואב גרא. "מתוכן בוחר בית הספר פרויקטים המאפשרים לתלמידים התנסות מעשית מאתגרת לצד קיומו של שיח אמנותי, חברתי, ביקורתי ופרשני. סדנת הצילום, ש 'האח הגדול' משמשת לה כנקודת מוצא, תעסוק בסוגיות יסוד המלוות את שיח התרבות-חברה-אמנות העכשווי, ועומדות לדיון ולמחקר עיוני ומעשי במסגרת הלימודים בבית הספר".

שיתוף הפעולה הנוכחי הוא ראשון בין שידורי "קשת", הזכיינית המשדרת את "האח הגדול" לבין קמרה אובסקורה, אך הוא לא שיתוף הפעולה הראשון של הזכיינית עם מוסדות אקדמיים. קדמו לו קורסים באוניברסיטת תל אביב שעסקו בתוכניות "ארץ נהדרת" ו"כוכב נולד" כתופעה חברתית, וכן יום עיון בבית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל בנושא "האח הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully