וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה חסות לים המלח

עירית רוזנבלום

30.12.2009 / 12:29

משרד התיירות מחפש נותני חסות עבור קמפיין ים המלח לשבעת פלאי עולם. הקמפיין הקודם, פלאי עולם מעשה אדם, בו הצביעו רק מאה מיליון, נתן ערך כלכלי של כ-5 מיליארד דולר לאתרים

משרד התיירות פונה בימים אלו לחברות מובילות במשק הישראלי, בהצעה לקחת חלק בקמפיין לבחירת ים המלח כאחד מ-7 פלאי עולם הטבע.

על פי תקנון התחרות, רק 7 נותני חסויות יכולים לסייע בהובלת מסע הפרסום, אשר יימשך עד 2011. משרד התיירות הוא הגורם הרשמי המייצג את מדינת ישראל מול קרן התחרות, אך המשא ומתן מול החברות יתבצע על ידי הקרן עצמה. מנהל השיווק של הקרן יגיע לפגישות בישראל בתחילת חודש ינואר, במהלכן ייפגש עם נציגי החברות המתאימות.

עלות השותפות המסחרית בקמפיין עומדת על כמיליון דולר מכל חברה לכל התקופה, וזאת בנוסף להתחייבות לקדם את ההצבעה בעד המועמד בערוצים שונים. החברה תזכה בחשיפה לקהלים חדשים בארץ ובעיקר בחו"ל, שמספרם מוערך בכמיליארד מצביעים. בנוסף, הענקת החסות תמצב את החברה בפני קהלים אלו כבעלת חזון סביבתי, מעורבות חברתית ומובילת חזון לאומי.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב קורא לחברות הגדולות במשק "להצטרף לפרויקט לאומי וחשוב זה, שילווה אותנו בכל הפעילות השיווקית של משרד התיירות בעולם, בשנתיים הקרובות". לדבריו, ים המלח הנו אחד מאוצרות הטבע והתיירות של ישראל וזכייתו בתחרות זו תקדם את התיירות לישראל ולחבל ים המלח בפרט, ותייצר מקומות עבודה חדשים ומינוף הפעילות התיירותית באזור.

סגן ראש מנהל השיווק וראש אגף חו"ל במשרד התיירות, פיני שני, ציין כי על פי נתוני הקרן, העניק הקמפיין הקודם בו הצביעו "רק" מאה מליון איש בעד "7 פלאי עולם מעשה ידי אדם", ערך כלכלי של כ-5 מיליארד דולר לאתרים שהשתתפו בו: זכרון צרכנים שהגיע לכ-90%, הכפלה של פי 20 בשטח הכתבות מחשיפה תקשורתית, הכפלה פי 7 מפרסום טלוויזיוני ועלייה בנתח שוק של כ-6%.

כזכור, ים המלח עלה לשלב הגמר אחרי תהליך סינון שארך כשנתיים, ובמהלכו נותרו מ-440 אתרים 28 בלבד. תהליך הבחירה יתבצע במהלך השנתיים הקרובות. בין המתמודדים: הגראנד קניון בארצות הברית, שונית האלמוגים הגדולה באוסטרליה, איי הגלאפגוס, יערות הגשם באמזונס, האיים המלדיבים, צוקי מוהר באירלנד ועוד.

ההצבעה מתקיימת באמצעות אתר האינטרנט של משרד התיירות: ושל קרן 7 פלאי עולם, וכן באמצעות טלפונים סלולריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully