וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לנו: "בחרתי להישאר על הטיטאניק"

עינב שיף

22.1.2010 / 10:13

המנחה החדש-ישן של תוכנית הלילה של NBC התייחס לראשונה להודעה הרשמית על עזיבתו של המנחה הנוכחי קונאן אובריאן ולא פספס הזדמנות לעקוץ את הרייטינג השוקע שאובריאן השיג

גם אחרי ההודעה הרשמית על סיום תוכניתו של קונאן אובריאן ב-NBC, הרוחות בפריים טיים של הרשת עדיין לא נרגעו. אמש (חמישי) התייחס ג'יי לנו במונולוג הטוק שואו שלו לחזרתו לתוכנית הלילה. "בחרתי להישאר על הטיטאניק", אמר ביחס לתוכנית הלילה, שהגיעה השנה לשפל של רייטינג (עד לסערה האחרונה, מאז היא נוסקת). "זוהי הספינה הגדולה ביותר, הספינה הזו לא תטבע לעולם".

בכך, עקץ לנו את אובריאן ולמעשה האשימו ברייטינג הנמוך של התוכנית. זאת, למרות שלפני מספר ימים הודה לנו כי התוכנית שלו, שהיתה אמורה להוות מקפצה לתוכנית הלילה, נכשלה לחלוטין.

אובריאן עצמו סירב להניח ל-NBC גם בתוכניתו הלפני האחרונה ששודרה אמש. "לאורך שנים ירדנו על ריאן סיקרסט, דיוויד האסלהוף ודונלד טראמפ. הקטע הוא שלהם עדיין יש תוכניות", העיר אובריאן, שלאחר מכן הציג באופן סאטירי סעיפים דמיוניים מההסכם בינו לבין הרשת.

בין השאר, "נאסר עליי להתקרב מרחק של 500 יארדים מהשעה 23:30", "אסור לי לצחוק על לוח השידורים של NBC, אני חייב לתת לו לדבר בעד עצמו" ,"אני חייב לצפות בלפחות תוכנית אחת של NBC כדי להכפיל את הרייטינג" ועוד. הלילה תשודר תוכנית הלילה האחרונה בהנחיית אובריאן, עם האורחים וויל פארל וטום הנקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully