וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי להב יפיק את האלבום של זוכה "כוכב נולד 8"

עינב שיף

27.1.2010 / 10:37

טרם חזרתה למסך, הודיע הפקת התוכנית כי אחד המפיקים המוזיקליים הבכירים בישראל יעמוד מאחורי אלבומו של הזוכה העתידי. חידוש נוסף: מענק כספי

לואי להב יפיק מוזיקלית את אלבום הבכורה של הזוכה בעונה השמינית של "כוכב נולד". הפקת התוכנית הודיעה כי המפיק המוזיקלי שעבד עם ברוס ספרינגסטין, שלום חנוך, דיוויד ברוזה, שלמה ארצי, ריטה ועשרות אמנים ישראלים נוספים, כבר סגר עמה כי יפיק את האלבום של הזוכה, ללא קשר לזהותו או סגנונו המוזיקלי.

להב עבד בעבר עם זוכה כוכב נולד, ג'קו אייזנברג באלבום הבכורה בחברת הד ארצי, לאחר שחברת הליקון ביטלה את ההתקשרות עם אייזנברג בעקבות הראיון המפורסם ל-7 לילות, בו השתלח באחד האמנים של החברה דאז, רמי קליינשטיין.

עוד הודיעה הפקת התוכנית כי השנה, לראשונה, יוענק פרס כספי לזוכה התוכנית בגובה 240,000 שקלים שיחולקו ל-20,000 שקלים בחודש. "המענק יאפשר לו להתפנות מעיסוקיו ולהתרכז בעשייה המוזיקלית ובעבודה על אלבום הבכורה", נמסר מהזכיינית קשת, המשדרת את התוכנית.

האודישנים לעונה הקרובה של "כוכב נולד" יחלו ביום שני הקרוב, 3 בפברואר. השנה יגיע צוות השופטים לראשונה לירושלים וכן ייצא לגיחה בברזיל כדי לאתר שם מתמודדים פוטנציאלים, יחד עם השופט האורח פבלו רוזנברג. שיר האודישנים יהיה "עכשיו תורי" שכתב מוש בן ארי ותבצע אותו זוכת העונה הקודמת, רוני דלומי. העונה עצמה תשודר כרגיל במהלך הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully