וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד ב"כוכב נולד" תובע: השופטים השפילו אותי

אייל דץ

24.2.2010 / 19:00

מתמודד בעונה השביעית של התוכנית הגיש תביעת נזיקין ולשון הרע בסך מיליון שקלים נגד השופטים וטדי הפקות, בגין עלבונות שספג מצוות התוכנית. טדי: "הוא בחר להגיע לתוכנית עם שיעול"

האם שופטי "כוכב נולד" עברו את הגבול? אליעזר ללום, בן 18 תושב העיר חדרה ומתמודד בעונה השביעית של התוכנית "כוכב נולד" הגיש תביעת נזיקין ולשון הרע בסך של מיליון שקלים נגד צוות השופטים וההפקה של התוכנית "כוכב נולד", צביקה הדר, דנה אינטרנשיונל, מרגלית צנעני, צדי צרפתי, גל אוחובסקי וצביקה פיק וכן הגופים העומדים מאחוריה - טדי הפקות, שידורי קשת והרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו.

על פי כתב התביעה, המקרה אירע בשנה שעברה: ללום, שהצליח לעבור את שני האודישנים הראשונים בתוכנית, ניגש אל האודישן השלישי כשהוא סובל מהתקפי שיעול והחליט לגשת בכל זאת אל האודישן ושם לטענתו עבר מסכת השפלות, כאשר החל להשתעל וזכה לכאורה למטר של ההעלבות מצד השופטים.

לטענת ללום, הראשונה לפגוע בו היתה אינטרנשיונל, שכיסתה את פניה ואמרה "רק שלא ידביק אותנו" וכן קראה "לזרז את האודישן". צנעני מצידה אמרה שהיא הולכת, פנתה ללום ואמרה כי "אני רוצה להגיד לך משהו. זו היתה שירה דלקתית וחיידקית ביותר. אני יושבת פה ורועדת". לטענת ללום, בשלב זה החל לשיר לשיר כשגבו לשופטים בעוד הם חובשים על פניהם מסיכות מנתחים מאולתרות.

על פי התביעה, בפרומואים לתוכנית הדר ציין כי "שבע שנים של כוכב נולד ואפשר להגיד שהשופטים האמיצים שלנו כבר לא מפחדים מכלום - חוץ משפעת. האם המתמודד שלנו חזר זה עתה ממקסיקו"?. ללום טוען בכתב התביעה כי בעקבות הפרומו ( ששודר בתקופה שבה התפרצה שפעת החזירים במקסיקו א.ד), החלו אנשים לחשוש להתקרב אליו מחשש שידביק אותם בשפעת החזירים.

בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עורכת הדין אודליה שפירא נטען כי "צוות השופטים צחקו על התובע, לעגו לו והשפילו אותו לעיני המצלמות, תוך שהם מנצלים את חוסר האונים של התובע, בין היתר, למטרות רייטינג".

מטדי הפקות ושידורי קשת נמסר בתגובה: "מר ללום החליט על דעת עצמו לשיר באודישן בפני שופטי התוכנית כשהוא משתעל קשות. הפניית העניין לבית המשפט מיותרת וחבל. בלית ברירה, טדי הפקות ושידורי קשת ישיבו לתביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully