וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT לא תהיה ספקית אינטרנט

אמיתי זיו

24.3.2010 / 13:55

משרד התקשורת החליט לא להעניק לפי שעה רישיון אינטרנט לחברה, בטענה כי לא הגישה תוכנית עסקית לשירות. HOT: "במשרד התקשורת לא מבחינים בין יד שמאל לימין"

חברת HOT הוציאה הודעה לתקשורת בה נשמעת ביקורת קשה על משרד התקשורת: "ככל הנראה במשרד התקשורת יד ימין איננה מבחינה במעשיה של יד שמאל", נאמר בהודעה. HOT מגיבה להחלטה של המשרד מהבוקר לא להעניק לפי שעה רישיון אינטרנט לחברה.

במשרד התקשורת טוענים כי רישיון כזה לא יינתן ל-HOT בשעה זו, משום שהחברה לא הגישה למשרד תוכנית עסקית לשירות. גם על טענה זו מגיבה HOT: "לפני כשלושה שבועות הוגשה תוכנית עסקית מסודרת לאגף הכלכלה במשרד וזאת לבקשת מנכ"ל המשרד. על כן, החלטת המשרד תמוהה ומרמזת יותר מכל על מכלול האינטרסים הבוחשים בעניין זה. HOT מתכוונת לפנות למשרד ולערער על החלטה זו".

חברת HOT ממתינה חודשים ארוכים לרישיון ISP (אספקת אינטרנט). המשרד מזגזג בסוגיה זו כבר הרבה זמן. על פי מדיניות שאימץ השר הקודם אריאל אטיאס, אין לאפשר ל-HOT שירות זה. עם זאת, השר הנוכחי משה כחלון, דווקא קידם מתן רישיון אינטרנט לחברת הכבלים, וכאמור כעת, שוב מעכב המשרד את הרישיון הזה.

HOT מאד מעוניינת ברישיון אספקת אינטרנט, שיאפשר לחברה להרחיב את חבילת השירותים הנוכחית שלה שכוללת טלוויזיה, טלפון ותשתית אינטרנט. בשיחות עם אנליסטים הציגה HOT לא פעם את השירות בתור מנוע צמיחה עתידי אפשרי לחברה.

לדברי האנליסט אורי ליכט: "מדובר בבשורה לא טובה ל-HOT, שציפתה לקבל את האישור המיוחל ולהתחיל לפתח פעילות ISP. החברה קיוותה כי תוכל לנצל את השקת הרשת החדשה למנף גם את הפעילות החדשה בתחום קישוריות האינטרנט שהיא קיוותה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully