וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ תקשורת חדש לחברת החשמל

21.4.2010 / 10:46

חדשות מחשמלות: משרד גיתם BBDO בראשות מושיק תאומים גבר על ארבעה משרדים אחרים שעלו לשלב הסופי, ביניהם משרד הייעוץ של רני רהב

ועדת המכרזים של חברת החשמל בחרה במשרד גיתם BBDO בראשות משה תאומים, כזוכה במכרז יועץ התקשורת של חברת החשמל.

את התיק ינהלו לצד מוישיק תאומים, עדו הר-טוב ורון בר-אל, המנכ"לים המשותפים של (BBDO IM (BBDO Issue management.

הר-טוב שימש בעבר יועץ תקשורת למשרדי התיירות והתקשורת, ובתפקידו האחרון כיועץ התקשורת של שר האוצר. בר-אל מנהל בשנים האחרונות בגיתם את חטיבת הגופים הציבוריים. שימש בעבר כעורך כלכלי בכיר בידיעות אחרונות

קדם לבחירה היום, הליך מכרזי, במהלכו ארבעה המשרדים עלו לשלב הסופי, בהם, מלבד משרד גיתם: רני רהב, עמירם פליישר ומשה דבי.

מערך יחסי הציבור של חברת החשמל כולל כיום שלושה מרכיבים: בראשו עומד הדובר הוותיק דדי גולן, שבלשכתו עובדים שלושה אנשים ותחתיו מועסקים כמה דוברים מחוזיים. פרט לארד מועסק במערך יחסי הציבור של החברה גם איש יחסי הציבור עמירם פליישר, שזכה לפני שנה במכרז למתן שירותי ייעוץ תקשורתי בתחום הפיננסים ושוק ההון.

סוגיית ההתקשרות חברת החשמל עם יועציה ככלל, ויועציה בתחום התקשורת והלובינג בפרט, עמדה בשנה החולפת תחת ביקורת פנימית וחיצונית. זאת, נוכח טענות לכאורה לפיהן התקשרה חברת החשמל עם חברת הלובינג פוליסי בהליך פטור ממכרז והאריכה מספר פעמים את התקשרותה עם משרד ארד תקשורת אל מעבר לתקופת החוזה המקורית. כמו כן נשמעו טענות בדבר ליקויים לכאורה בהליך המכרזי בו נבחר פליישר למתן שירותי ייעוץ תקשורת פיננסית. טענות אלה נבדקו באחרונה גם בידי משרד מבקר המדינה, אשר עתיד לפרסם את ממצאיו בעוד כמה חודשים.

מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר: "חברת החשמל נמצאת כבר זמן רב 'בעין הסערה' במספר לא מועט של נושאים, ביניהם הדיונים הממושכים לשינוי המבני ולשינוי הארגוני בחברה, הדיון הציבורי סביב הקמת תחנה פחמית נוספת, פרויקטים גדולים מאוד להפחתת פליטות ופרויקטים אחרים בתחום איכות הסביבה ועוד. הטיפול התקשורתי בתדמית החברה הוכח כאחד הנושאים החשובים למיצובה העסקי והחברתי".

הר-טוב ובר-אל אמרו: "אנחנו שמחים ונרגשים לעבוד עם חברת החשמל. זהו אתגר מרתק ואנו משוכנעים שתהיה לנו דרך משותפת מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully