וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הליגה האירופית ישודרו בצ'רלטון

22.4.2010 / 12:10

אחרי שסירבה שמשחקי חצי הגמר ישודרו בערוץ סגור, נעתרה מועצת הכבלים והלווין לשידור המשחקים בספורט1 ובספורט2

אחרי חוסר הוודאות שהיה אתמול (רביעי) לגבי שידור משחקי חצי גמר הליגה האירופית, נעתרה מועצת הכבלים והלווין לבקשה של צ'רלטון לשדר את המשחקים. כזכור, משחקי חצי גמר הליגה האירופית, או גביע אופ"א במתכונת הקודמת, שודרו תמיד בערוץ פתוח, ובמועצת הכבלים והלויין סירבו לשנות את הנוהל הזה.

הגוף שמחזיק בזכויות השידור למשחקים הוא צ'רלטון, שביקש לשדר אותם במקביל בערוצים ספורט1 וספורט2. בעקבות פנייה של צ'רלטון לערוצים הפתוחים, שלא הביעו עניין בשידור המשחקים, נעתרה המועצה לבקשת צ'רלטון לשדר את המשחקים. משחקה של אתלטיקו מדריד נגד ליברפול יועבר בשידור ישיר בספורט 2 בשעה 22:00 ומשחקן של המבורג ופולהאם יועבר באותה השעה בספורט 1.

רק אתמול אמר יושב ראש מועצת הכבלים והלווין, ניצן חן: "המועצה לא תסכים ששידורי משחקי חצי גמר בליגה האירופית יועברו בערוץ בתשלום ויהיו זמינים רק לפלח קטן. אנמנו מצפים שצ'רלטון תמצא את הדרך להעביר אותם לכולם. היא צריכה לתת לנו תשובות מספקות לכך שאף ערוץ פתוח לא רוצה את המשחקים. רק אחרי שנבדוק את כל הדברים כולל סבירות המחיר שהם הציעו, נבחן את הנושא מחדש. משחקי חצי הגמר של המפעל הזה תמיד שודרו בערוץ פתוח ולא יכול להיות שזה ישתנה".

לאחר ההחלטה, אמרו בצ'רלטון: "מועצת הכבלים והלווין החליטה לאשר את שידור המשחקים בספורט1,ספורט2, לאחר שנעשתה פנייה לערוצים מסחריים, שלא הביעו עניין בשידור המשחקים".

עדכון ראשון: 21/4 19:23
עדכון אחרון: 22/4 12:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully