וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CBS מציגה: מהפך בסתיו

19.5.2010 / 20:06

הרשת המצליחה החליטה לשנות לחלוטין את לוח המשדרים שלה, לבטל שבע סדרות וכן לחדש את "הוואי חמש-אפס" ולהביא את הטוויטר למסך הגדול

רשת CBS הצליחה להפתיע את עולם הטלוויזיה האמריקאי ביומיים האחרונים: אף שהרשת נהנית מתקופה טובה, ובטח שאינה שקועה בצרות כמו NBC, החליטו ראשיה בכל זאת לטלטל את לוח השידורים לקראת עונת הסתיו הקרובה.

וכך, הכריזה הרשת על ביטולן של שבע סדרות, ובהן "הלוחשת לרוחות" ו"כריסטין הישנה" בכיכובה של ג'וליה לואי-דרייפוס, המוכיחה כי "קללת סיינפלד" עדיין בתוקף. כמו כן, הודיעה הרשת על העברתה של "CSI: מיאמי" ליום שישי ושל "CSI: ניו יורק" ליום ראשון. חשוב מכך, "המפץ הגדול" תעבור לימי חמישי, מה שיעזור לרשת ליצור בלוק של קומדיות. הבלוק הזה יתחרה ברצף המקביל והאיכותי של NBC, הכולל את "קומיוניטי", "רוק 30" וכנראה גם את "המשרד", אך צפוי להיחלש בעונה הקרובה בשל הדעיכה של שתי הסדרות האחרונות. "אנחנו לא עוסקים בצדקה", אמר קלי קאל, אחראי לוח המשדרים ברשת, כשנשאל על הפגיעה האפשרית של המהלך ברייטינג של NBC. דן הרמון, היוצר של "קומיונטי", כבר הספיק לצייץ במחאה זועמת על המהלך: "אם הם חושבים שאנחנו איום מספיק גדול בשביל לנסות לחסל אותנו, בוא נוכיח כי הפחד שלהם היה מוצדק".

נוסף על כך, הכריזה הרשת על עונה שנייה של "The Good Wife" המצליחה, שתגיע בקרוב סוף כל סוף לישראל, וכצפוי גם על עונות נוספות של "המירוץ למיליון", "המנטליסט", "איך פגשתי את אמא" וכן של "שני גברים וחצי", שהצליחה להבטיח את הישארותו של צ'רלי שין.

הדם החדש: וויליאם שאטנר וטום סלק

את מירב העניין בלוח מרכזות הסדרות החדשות של הרשת, ובראשן "My Dad Says "!*#$" בכיכובו של וויליאם שאטנר, היצירה הטלוויזיונית הראשונה המבוססת על חשבון טוויטר. כוכב קשיש נוסף שיפאר את מסכי הרשת הוא טום סלק, שיישא על גבו את דרמת המשטרה "Blue Bloods". גם ג'ים בלושי חי ובועט, והוא יככב בדרמה המשפטית החדשה "The Defenders". עוד קאמבק הוא של "הוואי חמש-אפס", סדרת הקאלט החביבה בעיקר על הצופים הישראלים, שתזכה לעיבוד מחודש.

גם צ'אק לורי הוותיק עדיין בשטח, ולאחר "רוזאן", "דארמה וגרג", "המפץ הגדול" ו"שני גברים וחצי", הוא יציג בסתיו קומדיה חדשה, "Mike and Molly", המעמידה במרכזה זוג הנפגש בקבוצת תמיכה לסובלים בעודף משקל. האם CBS תקרוס תחת משקל כל השינויים והחידושים הללו? בעוד כמה חודשים נגלה את התשובה.

  • עוד באותו נושא:
  • cbs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully