וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CW מתרעננים לקראת הסתיו

20.5.2010 / 19:33

לאחר ארבע רשתות הגדולות האחרות, הגיעה הרשת החביבה על הצעירים והציגה את לוח השידורים החדש שלה. בתפריט: עונה חדשה של "גוסיפ גירל" ועיבוד נוסף של "ניקיטה"

לאחר ארבע הרשתות הגדולות האחרות, הגיעה CW והשלימה את הפאזל של שידורי הסתיו הקרוב בטלוויזיה האמריקאית. כיאה למעמדה כצנועה מבין חמש הרשתות, CW השתדלה לא לטלטל את הלוח יותר מדי, והסתפקה בביטול הגרסה העדכנית של "מלרוז פלייס", בעונות נוספות של כמה סדרות מצליחות וכן בקמצוץ סדרות חדשות.

וכך, בימי שני יוכלו הצופים בארצות הברית לצפות בעונות חדשות של "90210" ושל "גוסיפ גירל". בימי שלישי ישודרו זו אחר זו עונות נוספות של "מגרש ביתי" ושל "חיים בלתי צפויים", שעד הרגע האחרון היה ספק בנוגע להמשך דרכה.

ביום רביעי תציג הרשת חידוש: מיד לאחר עונה נוספת של "דוגמנית העל הבאה", יזכו הצופים להתענג על "Hellcats", העוסקת בקבוצת מעודדות. ימי חמישי יהיו אפלים בהרבה: מיד לאחר עונה חדשה של "יומני הערפדים" (שתגיע בקרוב סוף כל סוף לישראל), תעלה גרסה טלוויזיונית נוספת של "ניקיטה", הפעם עם מגי קיו ("מת לחיות 4") בתפקיד המחסלת. ימי שישי יהיו על טוהרת הפנטזיה, עם "סמולוויל" ו"על-טבעי".

בשנים האחרונות הצליחה CW לבסס את מעמדה כזירה המכתיבה את האופנה בקרב צעירי אמריקה, ובסתיו הקרוב נדע אם היא הצליחה לשמור על הסטטוס הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully