וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות כל הרעש, פרק הסיום של "אבודים" לא המריא

24.5.2010 / 19:28

לפי ההערכות המוקדמות, הפרק האחרון והמדובר של הסדרה המצליחה נהנה מנתוני צפייה יפים - 5.6 אחוזים ו-13 מיליון צופים - אך לא הצליח לשבור שיאים

פרק הסיום המיוחד של "אבודים" היה אחד האירועים המדוברים בתקשורת וברשת בימים האחרונים, אבל נתוני הרייטינג שלו לא שברו שיאים: לפי הערכות מוקדמות, רשם הפרק אחוזי צפייה של 5.6 בארצות הברית ונצפה בידי 13 מיליון אמריקאים.

זהו הרייטינג הגבוה ביותר של הסדרה מזה שנתיים, והוא היה המשדר הנצפה ביותר אמש (ראשון) בטלוויזיה האמריקאית, אך הוא היה רחוק מאוד מלשבור שיאי צפייה כלליים כלשהם. לשם השוואה, פרק הסיום של "מ.א.ש", המצליח אי פעם בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית, משך ב-1970 105 מיליון צופים (וכמובן שאז הרגלי הצפייה היו שונים לגמרי ולא היתה אפשרות להקליט את הפרקים בשום צורה). 34 שנה לאחר מכן, פרק הסיום של "חברים" משך 52.5 מיליון צופים, ו"אבודים" רחוק מאוד מלדגדג את המספרים האלה.

הנתונים הללו לא התקבלו בהפתעה, שכן אף שהפרק הזה קודם באופן מסיבי, "אבודים" איבדה רבים מן הצופים הנאמנים שלה בשנים האחרונות, והיה ברור כי היא לא תצליח בערב אחד לשקם את מעמדה כאחת הסדרות המצליחות בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully