וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט חוגג מונדיאל

27.5.2010 / 11:21

הערוץ ישדר תשעה משחקים ב-5HD, כשבנוסף יועברו תוכניות אולפן בשילוב סלבריטיז ומשחקים קלאסיים בערוץ הגולד

ערוץ הספורט חוגג את חודש המונדיאל בכל הפלטפורמות שלו. הערוץ רכש את הזכויות לשידור תשעה משחקים בספורט5 HD, במקביל לשידורם בזכיינית ערוץ 2 "רשת". בין המשחקים ישודרו מפגשים משלב הבתים ומשלב שמינית הגמר, כולל ברזיל – חוף השנהב, איטליה – פרגוואי וארגנטינה – יוון. בנוסף ישודרו תכניות אולפן חדשות שילוו את המונדיאל.

ערוץ ספורט5 HD ישדר חמישה משחקים משלב הבתים, ועוד ארבעה משחקים משלב שמינית הגמר של הטורניר. המשחק הראשון יפגיש ב-13 ביוני את נבחרות גרמניה ואוסטרליה. למחרת ישודר משחקה הראשון של אלופת העולם איטליה, שתתמודד עם פרגוואי. משחקים נוספים משלב הבתים שישודרו בספורט 5 HD יהיו ברזיל – חוף השנהב ב- 20 ביוני, ספרד – הונדורס ב-21 ויוון – ארגנטינה ב- 22 ביוני.

במסגרת חגיגת המונדיאל עולות בערוץ שלל תכניות חדשות. ב-31 במאי תעלה לאוויר התכנית "המונדיאל שלי", במסגרתה יבחרו מובילי דעה בתרבות ובבידור הישראלי את משחק המונדיאל האהוב שלהם. התכנית תשודר בימים שני עד חמישי, ב-23:30 בערוץ GOLD5+. בין המשתתפים ניתן למצוא את יובל סמו, אורי גוטליב , דויד קיגלר, נתן דטנר אריה מליניאק ואחרים.

בנוסף, יעלו בערוץ LIVE+ 5 שתי תכניות אולפן נוספות. האחת, תכנית אולפן בהנחיית מודי בר-און שתעלה לאוויר בימים הקרובים, לקראת פתיחת הטורניר, והשנייה, תכנית אולפן נוספת שתשלב בין הטאלנטים של ערוץ הספורט לאנשי בידור שונים, תעלה עם פתיחת הטורניר. עם תחילת המונדיאל צפוי לטוס צוות של הערוץ לדרום אפריקה ולשמש שליח של הערוץ למונדיאל. הצוות יעביר דיווחים וכתבות מהמתרחש במגרשים ומחוצה להם עבור מהדורות "חדשות הספורט" היומיות ולתכניות השונות בערוץ.

כל זה מצטרף לחגיגת טרום מונדיאל הנחגגת בערוץ למעלה מחודש. 5+LIVE משדר תשעה משחקי הכנה למונדיאל, בהם לוקחות חלק נבחרות איטליה, אנגליה צרפת והמארחת דרום אפריקה. בנוסף, בספורט5 משודרים משחקיה של נבחרת ישראל מול נבחרות אורוגוואי וצ'ילה, המשתתפות במונדיאל. ערוץ 5+LIVE משדר מדי לילה בחצות את הסדרה "הטוענות לכתר", המסקרת את דרכן של 32 הנבחרות שהעפילו למונדיאל. בערוץ GOLD5+ משודרים כל משחקי המונדיאל הגדולים, לרבות משחקיה של נבחרת ישראל במקסיקו 70.

בנוסף, כזכור, זכה ערוץ הספורט במכרז לזכויות השידור הסלולאריות של המונדיאל, וישדר את כל 64 משחקים בשידור חי באפליקציית האיפון שלו ובערוצים הסלולאריים שלו בחברות הסלולר. בנוסף ישודרו תקצירים וסיכומים, כתבות צבע, מסיבות עיתונאים וקטעי ארכיון נדירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully