וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת ב-CNN פוטרה בגלל ציוץ על חיזבאללה

רשת הטלוויזיה האמריקאית פיטרה עורכת בכירה בדסק המזרח התיכון, שכתבה בטוויטר כי היא "מכבדת" את השייח' פדלאללה, המנהיג הרוחני של חיזבאללה שמת השבוע

עורכת בכירה ברשת הטלוויזיה האמריקאית CNN פוטרה לאחר שכתבה בטוויטר שהיא "כיבדה" את המנהיג הרוחני של חיזבאללה, השייח' מוחמד חוסיין פדלאללה, שמת השבוע. מנהלת בכירה ב-CNN מסרה כי אוקטביה נאסר, שעבדה בדסק המזרח התיכון, עוזבת את הרשת מכיוון, שהאמינות שלה מוטלת בספק.

בציוץ המדובר כתבה נאסר כי היא "עצובה לשמוע על מותו של מוחמד חוסיין פדלאללה, אחד מענקי החיזבאללה שאני מכבדת מאוד". מספר גופי תקשורת מיד דיווחו על כך, ומרכז שמעון ויזנטל גינה את הדברים ודרש מ-CNN לפעול בנושא. כך דווח באתר mediate.

נאסר, נוצרייה ממוצא לבנוני, עבדה ב-CNN במשך 20 שנים. בתגובה לסערה סביב הדברים, היא כתבה פוסט באתר האינטרנט של CNN בו היא הביעה צער על "הטעות בשיקול הדעת" שלה בכתיבת הערה כה פשטנית. "אני מצטערת מכיוון שזה העביר מסר שאני תומכת במפעל חייו של פדלאללה. ולא כך הדבר". לדבריה, היא התכוונה לכך שהיא מעריכה את דעותיו "החלוציות" לגבי זכויות נשים.

פאריסה קוסראבי, סגנית נשיא בכירה הרשת CNN אינטרנשונל מסרה בהודעה לעובדים, כי אמינותה של נאסר "במסגרת תפקידה כעורכת בכירה לנושאי מזרח התיכון נפגמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully