וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין "ווליום ערד" השנה

עינב שיף

26.7.2010 / 7:31

בניגוד להערכות, לוואלה! תרבות נודע כי סלקום החליטה שלא לקיים את הפסטיבל השנה. בחברה מאשרים, בעיריית ערד ינסו להסתדר והשכנים מפסטיבל התמר מאושרים

"סלקום תרד לערד גם בשנה הבאה", הכריזו כלי תקשורת רבים במהלך אוקטובר 2009, בשיאו של פסטיבל "ווליום ערד", הפסטיבל שנערך בחול המועד סוכות בחסות סלקום ובו הופיעו אמנים כמו נינט, אביב גפן, אסף אבידן והמוג'וז, איפה הילד, היהודים ורבים נוספים. אותו פסטיבל התיימר להשיב לעיר את מותג פסטיבל ערד המפורסם, שהחל כאירוע הרוק המפורסם במדינה אבל נקטע באופן טרגי בשנת 1995 בעקבות האסון בהופעה של משינה הו נהרגו שלושה אנשים. על פי הדיווח ב-The Marker, סלקום השקיעה בפסטיבל למעלה מ-14 מיליון שקלים והגיעו אליו למעלה מ-50 אלף אנשים.

"ככל הנראה נקיים את הפסטיבל גם בשנה הבאה, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין", אמר אז סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן ל-The Marker. ובכן, ההחלטה הסופית התקבלה - והיא הפוכה: לוואלה! תרבות נודע כי בסלקום החליטו שלא לקיים את הפסטיבל השנה, בשל סיבות שונות, החל מעלויות ועד רצון לרענן את מותג הפעילות של סלקום באירועים חדשים. "הפסטיבל בשנה שעברה היה מוצלח מאד", מסרו בסלקום בתגובה. "סלקום ממשיכה להשקיע בפעילויות חדשות אותן תציג בהמשך".

הבשורה קשה במיוחד לעיר ערד, שווליום ערד היה אמור להיות המנוף העיקרי שלה למשיכת צעירים לעיר בזמן החג. בעירייה קיוו לשחזר את המסורת של תחילת שנות ה-90 באמצעות ההשקעה של סלקום, אולם כעת ייאלצו להסתפק בפסטיבלים אחרים, ביניהם פסטיבל הזמר שפונה לקהל מבוגר יותר. "אנחנו מכבדים את ההחלטה של סלקום, שהחליטה שלא לקיים פעילויות נוספות דומות", נמסר מעיריית ערד. "אנחנו ממשיכים עם הפסטיבלים הרגילים שלנו, השנה ניאלץ להסתדר בלעדיהם".

פסטיבל ווליום ערד. עירא זליכה
בכורה בשנה שעברה והשנה - אין. נינט טייב בפסטיבל ערד/עירא זליכה

מי שיצא נשכר מהחלטת סלקום הוא מי שהיה בסכנת כוויה מאותו פסטיבל בשנה שעברה: פסטיבל התמר, בהובלת ראש מועצת התמר הוותיק, דב ליטבינוף. כפי שפורסם בוואלה! תרבות, ליטבינוף זעם בשנה שעברה על עיריית ערד וראשי סלקום עקב החלטתם להפעיל את הפסטיבל בחול המועד סוכות, המועד הקבוע של הפסטיבל שמתקיים במועצה הסמוכה, ולא בימי הקיץ, כפי שהיה נהוג בפסטיבל ערד של שנות ה-90. כעת, בהיעדרו של פסטיבל ערד – פסטיבל התמר שב לשלוט לבדו במפת הפסטיבלים באזור.

"אני מרגיש שלווה עכשיו", אמר ליטבינוף לוואלה! תרבות. "לא שנלחצתי מזה בשנה שעברה, אבל ידעתי שהם עשו טעות תפיסתית בכך שהם עלו על הפסטיבל שלנו, פסטיבל אהוב ומוערך. אני חושב שיש מקום לפסטיבל כזה, אבל לא בתאריכים חופפים, שיצרו דיסוננס ובילבולציה. אתה יודע שאנשים היו מתקשרים אלינו ושואלים איך מגיעים להופעות בערד?"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה דעתך על כך שפסטיבל קם בכזה קול תרועה ולא מתקיים אחרי שנה אחת בלבד?

ליטבינוף: "זה מראה על חוסר יציבות ואני מקווה מאד שזה לא יפגע בערד, כי אנחנו רוצים שכולם בסביבה ייהנו. צריך למצוא משהו שיתאים לעיר ובעיקר בתאריכים הנכונים".

כעת מתכונן ליטבינוף לעריכת הפסטיבל כרגיל בחול המועד סוכות. בין המופיעים שמסכים לחשוף ליטבינוף השנה: מופע הפתיחה של מיומנה במדבר בראשות הנשיא פרס שיכבד את האירוע, הפרויקט של עידן רייכל והופעה של עמיר בניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully