וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מרוז נגרר

לילה אודינייב, אמילי גרינצוויג

4.8.2010 / 23:44

הלוחם האמיץ שכשוואלה! סלבס עוברת על החוק, היא לא רוצה שהוא יהיה בקרבתה, נחלץ לעזרתו של אזרח שגררו לו את האוטו וכמעט נעצר על ידי המשטרה. וואלה! סלבס בולדוזר

גיא מרוז, שוואלה! סלבס רוצה לסרק לו את התלתלים, ניסה לעזור לנהג שהעירייה רצתה לגרור לו את הרכב, והיה ככה קרוב לסיים את הלילה במשטרה.

האירוע קרה הערב (ד'), ברחוב בן יהודה בת"א. מרוז היה במקום במסיבה פרטית, כשהבחין בריב גדול בין נהג גרר מטעם העירייה לנהג רכב פרטי. נהג הרכב הפרטי שחנה במקום אסור, ביקש לשלם את הקנס על חנייה אסורה ולהימנע מגרירת רכבו, אך הפקח שהזמין את הגרירה לא הסכים לשחרר את האיש והתעקש לגרור לו את הרכב.

מרוז התערב בויכוח ודרש שנהג הגרר ישחרר את בעל הרכב עם קנס בלבד. במקום התפתח ריב גדול והוזמנה ניידת משטרה שכמעט עצרה את מרוז ואת יתר המעורבים בריב. אחרי דקות ארוכות של ויכוח, הפקח החליט לוותר על הגרירה והמשטרה עזבה את המקום.

- מרוז, עובד גם בחופש?
- "בעל הרכב רצה לשלם את הקנס, הוא בסה"כ חנה לשנייה כדי להוריד חבילה במסעדה, זאת הפרנסה שלו. יש חוק שאם אתה תופס את הגרר לפני הגרירה, הוא לא יכול לגרור לך את הרכב אלא רק לתת לך קנס. לי זה נראה ממש סוג של רשעות, ממש סרט הזוי, עסק כלכלי של העירייה. אני מסכים שצריך לחנות כחוק, אבל אנחנו לא רובוטים".

- מעיריית ת"א נמסר: "מדובר ברכב שחנה בתחום אין עצירה, בציר תנועה ראשי, חניה המוגדרת כחמורה, ולכן הוזמן גרר לפנות את הרכב. בעל הרכב שהגיע בעת הגרירה הפריע למהלכה התקין של הגרירה ולכן כנהוג במקומות מעין אלו הוזמנה למקום משטרה".

- ממשטרת ישראל נמסר: "באירוע הנדון לא היתה התערבות משטרתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully