וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 לא מחליף הרכב מנצח

הצוות שהעביר בהצלחה את המונדיאל ישדר את ליגת העל. מלבד מחזורי הפתיחה, המשחק המרכזי ישודר ביום ב' ב-20:50

הנהלת רשות השידור החליטה כי הנבחרת שהובילה את שידורי המונדיאל המוצלחים, תמשיך ותוביל את שידורי המשחק המרכזי במסגרת שידורי ליגת העל בכדורגל, המשודרים בערוץ הראשון.

בוני גינצבורג יוביל את השידורים המיוחדים כשלצידו חיים רביבו ואייל ברקוביץ'. בנוסף, בכוונת הערוץ הראשון לשלב במשדרים השונים בין השאר גם את אבי רצון, אביעד פוהורילס ואורחים נוספים. מאיר איינשטיין ועמית הורסקי ישדרו את המשחקים לסירוגין, לצידו של דני נוימן בעמדת הפרשן. מיכל רבינוביץ' וליאן וילדאו יגישו לסירוגין במהלך המחצית מבזק חדשות ספורט וכן ישובצו כשדרני קו בנוסף למירי אלייקים.

המשחקים ישודרו בימי שני בשעה 20:50, בערב שיכלול תכניות מיוחדות בתחום הספורט, האקטואליה והתרבות. בתום כל משחק תשודר תכנית סיכום מיוחדת שתביא פרשנויות על המשחק, ובה ישולבו אורחים ואמנים מתחום התרבות והספורט. בכל המשדרים ישודרו כתבות שטח על הקבוצות ועל אירועים חברתיים ותרבותיים הקשורים לעולם הספורט. בשל אילוצי שידורי משחקי נבחרת ישראל בכדורסל וההיערכות של נבחרת ישראל למשחקי מוקדמות אליפות אירופה, ישודרו שני המשחקי המחזור הראשונים בימי ראשון בשעה 20:00. את שני משחקי הפתיחה של הליגה, הראשון שבהם בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, ישדר מאיר איינשטיין.

בפעם הראשונה בישראל ישודרו כל המשחקים והשידורים העוטפים את המשחקים במסגרת ליגת העל בכדורגל, גם בפורמט HD באפיק 511 בכבלים ובלוויין, חינם ללא תשלום נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully