וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל משבת: 'שבת של כדורגל' חוזרת

רדיו ירושלים ישדר גם השנה את משחקי ליגת העל בכדורגל בין 17:00 ל-22:00. בין הפרשנים: פייגנבוים, קדוש ומירו בן שמעון

תוכנית הרדיו "שבת של כדורגל", המשדרת את כל משחקי ליגת העל בשידור חי מהמגרשים, תלווה גם השנה את המשחקים ב'רדיו ירושלים' החדש החל מהשבת הקרובה. נציג הבעלים, גדי קסטיאל, ומנכ"ל הרדיו, שמעון אלקבץ, הכריזו השבוע על פתיחת עונה חדשה של התוכנית. כזכור, ג'קי בן זקן רכש את זכויות השידור ברדיו עבור משחקי ליגת העל לשלוש שנים, כשבשנה שעברה שודרה התוכנית ב'רדיו ירושלים' וב'רדיו דרום', וגם השנה ניתן יהיה לקלוט את שידור התוכנית בתדר 89.5 ו-101 FM.

התוכנית משודרת בשיתוף ערוץ הספורט. המגישים באולפן הם דני ענבר ומשה פרימו לצד הפרשן מישל דיין, כשבין השדרים המובילים ימשיך זוהיר בהלול. לצד השדרים יפרשו את המשחקים שייע פייגנבוים, לופא קדוש, ברוך ממן, יוסי שושני, איתי מרדכי, מירו בן שמעון ואחרים.

התוכנית תשדר את כל משחקי המחזור, משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום, כשהמאזינים יוכלו ליהנות משידור הגולים בשידור חי. שעות התוכנית הן בכל שבת מהשעה 17:00 ועד השעה 22:00. במהלך התוכנית יקבלו המאזינים עדכונים שוטפים מהמשחקים הנערכים בליגה הלאומית וכן מהליגות השונות באירופה. את התוכנית עורכים אסף אפל ואורי שלו.

"חלמתי להביא את תוכנית שידור המחזור המיתולוגית בחזרה למאזינים ואני שמח ש'רדיו ירושלים' ממשיך בעשייה זאת שנה שנייה ברציפות", אמר ג'קי בן זקן, הבעלים של 'רדיו ירושלים'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully