וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיים יקרים" נקנה לשידור על ידי רשת HBO

עינב שיף

22.8.2010 / 11:18

סרטו של שלומי אלדר נרכש על ידי רשת הכבלים היוקרתית וייצא להקרנות מסחריות במדינה. המטרה: התאמה לתקנון האוסקר האמריקאי השנה

הישג לסרט "חיים יקרים" של העיתונאי שלומי אלדר: הסרט נרכש להקרנה על ידי רשת HBO האמריקאית וכן להקרנות מסחריות בארה"ב. זאת, במטרה להתאים את הסרט לתקנון האוסקר האמריקאי, שדורש הקרנות מסחריות במדינה במשך שבעה ימים ברציפות עד ה-1 בספטמבר. מהפקת הסרט נמסר כי על פי התקנון, הסרט זכאי לארכה של חודש להסדיר את הקרנתו, מאחר ולסרט חוזה חתום המבטיח כי אכן הוא יוקרן באופן מסחרי. לפני כשנתיים, "ואלס עם באשיר" לא התחרה באוסקר בקטגוריה התיעודית בגלל שלא הוקרן בזמן בארה"ב.

זהו סרט תעודה ישראלי שני בשנה האחרונה ש-HBO, מרשתות הכבלים החשובות בארה"ב, העומדת מאחורי סדרות כמו "הסופרנוס", "סקס והעיר הגדולה" וכן "הסמויה", רוכשת לשידור. הסרט הקודם היה "גוגל בייבי" זוכה הפרסים של ציפי ברנד.

"חיים יקרים" עוסק במאבקה של אם פלסטינית ורופא ישראלי להצלת בנה של האם בצל מלחמת חמאס-ישראל בעזה. הסרט זכה לשבחים רבים, ביניהם מתומס פרידמן מהניו יורק טיימס שהקדיש לו טור. הסרט אף יוקרן בפסטיבל טורונטו שייפתח בספטמבר. בישראל הסרט ישודר אצל הזכיינית רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully