וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ב"רוקדים עם כוכבים" האמריקאי?

עינב שיף

31.8.2010 / 7:20

דיוויד האסלהוף מ"משמר המפרץ", בריסטול פיילין, (הבת של), מייק The Situation מ"ג'רזי שור" וג'ניפר גריי הזכורה מ"ריקוד מושחת" הם בין המשתתפים בעונה ה-11 של התוכנית המצליחה

אחרי תכונה רבה ועשרות ניחושים, שמועות והדלפות, הוכרזה רשימת המשתתפים ב"רוקדים עם כוכבים" בארה"ב. מנחי התוכנית, טום ברגרון וברוק ברק הכריזו בשידור חי על 12 המפורסמים שירקדו כל הדרך לרייטינג הגבוה המצופה מאחת מתוכניות הדגל של רשת ABC.

השם הבוער ביותר בקאסט הוא זה של בריסטול פיילין, בתה של המועמדת לתפקיד סגנית הנשיא מטעם המפלגה הרפובליקנית, שרה פיילין. אחריה ישנו מייק "The Situation" סורנטינו, כוכב תוכנית הריאליטי "ג'רזי שור", פצצת הרייטינג של MTV. אליהם יצטרפו דיוויד האסלהוף מ"ממשמר המפרץ" לשעבר; הכדורסלן לשעבר ופרשן/ שחקן בהווה ריק פוקס; הזמרת ברנדי; המוזיקאי מייקל בולטון; השחקנית ג'ניפר גריי, כוכבת "ריקוד מושחת"; שחקן הפוטבול המפורסם קורט וורנר; אודריאנה פרטרידג' מ"דה הילס"; פלורנס הנדרסון מ"משפחת בריידי"; וקייל מסי, כוכב ערוץ דיסני.

"רוקדים עם כוכבים" בארה"ב תשוב לשידור ב-20 בספטמבר ותימשך עד סוף חודש נובמבר. בעונה שעברה זכתה בתוכנית הזמרת ניקול שרזינגר מהפוסיקט דולז עם הרקדן דרק יו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully